Tragedin i Arboga

Status
Stängd för vidare inlägg.

jenny82

Trådstartare
Jag vet inte om man får starta en sån här tråd men jag gör ett försök.

För det första vill jag bara säga hur fruktansvärt ledsen man blir:cry:
Jag tycker så synd om den 23-åriga mamman så det finns inte ord till det.
Jag är oerhört ledsen själv och kan inte ens föreställa mig hur hon kommer känna sen när hon vaknar.

Att höra morfarn till barnen berätta vad han såg och hörde när han kom till platsen var avskyvärt, jag har gråtit stora floder och gör det fortfarande:cry::cry:

Hur hur hur är man funtad i huvudet egentligen:confused:

Hoppas polisen får tag på den jäveln, h*n är enligt mig inte värd ett liv i fängelset ens, det ska vara dödsstraff på sånna idioter, att vara psyksjuk är inget försvar.

Jag är både förbannad och ledsen men mina tankar går till mamman och hennes övriga familj:cry:

RIP

:cry::cry::cry:
 
Sv: Tragedin i Arboga

Jag orkar inte läsa om det, jag vet inte hur jag ska bära mig åt för att avskärma mig från det. Jag känner mig alldeles förtvivlad när jag tänker på det. Jag önskar verkligen att jag kunde göra det ogjort. :(
 
Sv: Tragedin i Arboga

Precis!

När morfarn pratade på efterlyst så hade jag bara lust att stänga av ljudet på tv´n för jag ville inte höra på, jag vill inte ta in att det faktiskt har hänt, det känns mer som i en film liksom så overkligt:cry:
 
Sv: Tragedin i Arboga

Jag funderade just på varför inga trådar om detta ämne fanns.

Blev så otroligt illa berörd av detta, att ngn kan beröva 2 små barn deras liv.
Tårarna kommer så fort man hör & tänker på detta, oxå nu när jag skriver inlägget.

Har lust att skriva att monstret som gjort detta förtjänar att brinna i helvetet men döden skulle vara för lindrigt.

Det tråkiga med detta land är att människan kommer klassas som psykiskt sjuk, få vård ngt år & sedan vara fri igen.
För vem kan klassa en sån här människa som frisk?men oavsett hur sjuk man anser denna människa vara så förtjänar denna att ta sitt straff.

Tänker på mamman & vad hon kommer vakna upp till om hon vaknar, om det hade varit mig hade det varit lindrigast att aldrig vakna igen, hur ska hon klara detta?:cry:

2 små änglar som aldrig lärt sig hata, som aldrig gjort ngt ont alls...så otroligt meningslöst & ondskefullt...
 
Sv: Tragedin i Arboga

Jag mår dåligt av detta.
Det går inte många minuter innan jag tänker på det igen, försöker att inte tänka på det men morfarns ord om hur han hörde den lilla flickan gny har satt sig i huvudet på mig, kan inte sluta tänka på hur ont flickan och pojken måste ha haft:cry::cry:

Om jag hade varit mamman så hade jag förmodligen tagit livet av mig, att se sina barn dö före en själv, det finns inte:cry: Inte på detta avskyvärda sätt iaf.
Man har god lust att leta upp denna människa som gjort detta o ta lagen i egna händer så fruktansvärt arg är man.

Tyvärr är det nog så som du säger att den som gjort detta kommer få vård och sedan släppas fri utan att få ta ett straff. Men inget straff kommer nånsin få detta ogjort och inget straff är hårt nog mot ett sånt här fall.

Jag tycker att det är skönt att skriva av sig och hoppas på att många fler vill göra det...
 
Sv: Tragedin i Arboga

Den fd flickvännen till kvinnans sambo har överlämnat sig själv till polisen i tyskland.

Det ska bli intressant att få höra hur f*n man kan mörda 2 barn .
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp