Trädgårds- och odlingstråden 2024, del 2

Pust! Före till vänster, efter till höger
IMG_20240710_124651.jpg


Körde med trimmern :up:
Finns det något annat verktyg som är lite lättare att använda till just plattor? Tittat på nån rulle med borst, men tror inte den håller måttet för just min gång..
 
Kräver dock vatten ;) vi har ingen utkastare och det går liksom inte dra från köket och ut..

De kraftigare modellerna av Kärcher har faktiskt en inbyggd sugpump, dvs det går att använda en hink eller en tank. Det finns ett filter som tillbehör så det går att använda vatten som inte är så rent.
 
De kraftigare modellerna av Kärcher har faktiskt en inbyggd sugpump, dvs det går att använda en hink eller en tank. Det finns ett filter som tillbehör så det går att använda vatten som inte är så rent.
Kollade lite priser :eek:
Nja, det kanske är lättare men jag håller mig till trimmern då. Trimmertråd är billigare :D
 
Har tog en fore detta chef in en firma att tvatta skolbussar med hogtrycks tvatt. De bussarna har nu stora bruna flackar dar de kom for nara. Oops.:p Hogtrycks tvatt ar ett fantastiskt verktyg, men man maste veta vad man gor.
 

Liknande trådar

F
  • Låst
Trädgård & Växter Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
98 99 100
Svar
1 997
· Visningar
71 317
Trädgård & Växter Jag hittade det här idag https://rikaretradgard.se/sveriges-allt-rikare-tradgardar-omvandlingen-fortsatte-2023/ och blev så glad! Jag...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
7 175
Senast: Snurrfian
·
Trädgård & Växter Jag fick en jättehärlig bok om biologisk mångfald i trädgården i julklapp. Har ingen trädgård än, men en ganska stor balkong. Flyttade...
2
Svar
21
· Visningar
1 462
Senast: starcraft
·
Trädgård & Växter Det känns lite knäppt med en till odlingstråd för i år... men säsongen är ju verkligen inte över, ens här i Dalarna! Jag är megasen som...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 175

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Stora shoppingtråden II
  • Bildtråden

Omröstningar

Tillbaka
Upp