Är närapå lite lätt i chock över att ha snubblat över info om denna produkt, som jag inte riktigt ännu har begripit hur den fungerar. Beskrivs ska användas när hunden är olydig och inte kommer på inkallning, eller inte stannar vid kommando. Tycker det ser hemskt ut, det måste vara väldigt frustrerande för hunden, även om de intygar att hundarna inte får några skador. Och gissa om det kommer att användas av de som INTE tränat på inkallning. Tur att den var lite dyr, det kanske bromsar några köpimpulser.
Eller tänker jag fel? Jag har möjligen inte hundraprocentig inkallning på min hund, borde jag skaffa ett, så han ändå får springa lös utan att det skulle kunna hända något? Jag tycker nästan det känns som ett aprilskämt. Hm, nu blir jag osäker på om man får lägga in länkar till produkter här, men ni hittar det nog. Releashe, Trådløst hundebånd, "The world's first and only real wireless dog leash".
Eller tänker jag fel? Jag har möjligen inte hundraprocentig inkallning på min hund, borde jag skaffa ett, så han ändå får springa lös utan att det skulle kunna hända något? Jag tycker nästan det känns som ett aprilskämt. Hm, nu blir jag osäker på om man får lägga in länkar till produkter här, men ni hittar det nog. Releashe, Trådløst hundebånd, "The world's first and only real wireless dog leash".