Trådlösa hörlurar att träna med

Islandshästryttare

Trådstartare
Vill köpa trådlösa hörlurar och ha till träningen. Har aldrig haft trådlösa hörlurar tidigare. Tränar på gym och använder oftast en tom sal och gör både övningar på golvet, kör intervaller, med konditionsövningar och använder skivstång. Är med andra ord ganska rörlig och vill ha ett par hörlurar helst inear som sitter stabilt. Sitter sådana tillräckligt stabilt för att kunna träna med? Eller ska jag satsa på någon annan typ? Vad isåfall? Har kollat på Marshall och Sudio mycket för att jag har studentrabatt där. Hjälp en vilsen att hitta rätt typ av hörlurar för detta.

Har ett par Supra Nero TX PRO som jag är jättenöjd med, bra ljud, bekväma, fantastisk brusreducering, vattentäta och fodralet har en batteritid på 100 timmar samt att hörlurarna själva har en batteritid på mellan 7-8 timmar. :up:

Jag har Sudio T2. Köpte dem i november, så har inte haft dem superlänge, men är väldigt nöjd hittills. Har dem på gymmet, på promenad, på jobbet (hantverksyrke) och de sitter bekvämt i mina öron. Medföljer olika storlekar på gummit. Jag kan inte ha "snäckor" - de ramlar bara ur och gör ont (får sår), men mina T2 (in ear) kan jag ha hela dagen.

Vill köpa trådlösa hörlurar och ha till träningen. Har aldrig haft trådlösa hörlurar tidigare. Tränar på gym och använder oftast en tom sal och gör både övningar på golvet, kör intervaller, med konditionsövningar och använder skivstång. Är med andra ord ganska rörlig och vill ha ett par hörlurar helst inear som sitter stabilt. Sitter sådana tillräckligt stabilt för att kunna träna med? Eller ska jag satsa på någon annan typ? Vad isåfall? Har kollat på Marshall och Sudio mycket för att jag har studentrabatt där. Hjälp en vilsen att hitta rätt typ av hörlurar för detta.
Jag har Jabra elite active. De sitter extremt bra och har väldigt bra ljud. Det viktiga när man ska träna med dem är att de är vattentåliga. Jag använder dem förvisso inte vid styrketräning men har dem jämt när jag springer och de sitter som gjutet oavsett om jag springer snabba svettiga pass eller riktigt långa pass. Men mest av allt uppskattar jag att det är så pass bra ljud i dem. I övrigt så har de bra batteritid och laddar snabbt.

Många som springer hyllar även jaybird vista.

Har haft Marshall och det är superbra ljud i dom men dom är för mig iallafall väldigt konstig passform och jag fick väldigt ont av dom i längden, var inte alls bekväma att ha i. Däremot så är apple AirPods super, älskar dom. Dom har väldigt bra ljud och sitter väldigt bra enligt mig. Definitivt värda priset tycker jag.

Tack så hemskt mycket för alla svar! Nu har jag en del olika alternativ att kika på under morgondagen! Om någon mer har ytterligare tips är de såklart välkomna! :)

Jag har ett par Jaybird Vista 2. Supernöjd! Mycket bra ljud och sitter som en smäck i örat. Nu springer jag mest, men kan ruska på huvudet hursomhelst och de rör sig inte en millimeter.. :D Hade ett par Urbanista Athens tidigare, ganska nöjd med dessa också, men inte alls lika bra passform och de utestängde verkligen helt ljud (vilket inte är så bra när man springer efter vägar..)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka