Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har brutalt klippt ner ett par vinbärsbuskar Med 50 2-liters burkar bär i frysen och fortfarande bär på buskarna insåg jag att jag behöver inte så mycket bär
Jag har bara sått bladdill de senaste åren eftersom jag har noll användning av kronorna.Annars har jag även fryst in dillkronor och persilja och ska ut och så spenat nu i brutalvärmen.
Använder man dem till något annat än kräftor?Jag har bara sått bladdill de senaste åren eftersom jag har noll användning av kronorna.
Så nu har jag en plätt med dillkronor. De har helt enkelt vuxit för bra.
Använder man dem till något annat än kräftor?
Sånt pysslar inte jag medJag har sällan eller aldrig haft så att jag har sparat, men använder till gurkinläggningar och ser användningspotential till en del fiskrätter. Samt att jag har tänkt mjölksyra lite mer grönsaker, där kan det nog också passa.
...och äter man inte kräftor så är de heeeelt onödiga.Använder man dem till något annat än kräftor?
(Det är därför man köper sån låda med extra kräftstjärtar )...och äter man inte kräftor så är de heeeelt onödiga.
(kräftor är bara krångliga att äta och kostar allddeles för mycket för det lilla kött man får i sig ).
Det blir det nog nästa år nu när du gött årsskotten som ska bära frukt 2021.Jag har brutalt klippt ner ett par vinbärsbuskar Med 50 2-liters burkar bär i frysen och fortfarande bär på buskarna insåg jag att jag behöver inte så mycket bär
Nu är jag på hallonbuskarna som fullständigt har exploderat åt alla håll Kan de ha fått för mycket gödsel kanske Speciellt mycket hallon blev det inte
Kan ha råkat klippa ett gäng årskort och Det är en djungel därnereDet blir det nog nästa år nu när du gött årsskotten som ska bära frukt 2021.
Mina höns gillar att äta mina så jag har fått näta in dem.
Har inga höns Koltrasten kanskeMina höns gillar att äta mina så jag har fått näta in dem.
Ungefär sådär ser mina gula, vita och polka ut i år. Vet inte vad som gått fel.
Funderar på om inte min bil vill åka vilse åt ditt håll och befria dig från lite bär...Jag har brutalt klippt ner ett par vinbärsbuskar Med 50 2-liters burkar bär i frysen och fortfarande bär på buskarna insåg jag att jag behöver inte så mycket bär
Nu är jag på hallonbuskarna som fullständigt har exploderat åt alla håll Kan de ha fått för mycket gödsel kanske Speciellt mycket hallon blev det inte
Nu har de tyvärr blivit rejält övermogna så nu är det nog försent det blir bara mos av domFunderar på om inte min bil vill åka vilse åt ditt håll och befria dig från lite bär...
Mina vinbärsbuskar ser mest ut som att de håller på att dö trots både näring och vatten.