Surprise liksom
Bra att dom hittade dit dom skulle, brevduvor är inte att lita på alla gånger
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Surprise liksom
Skicka gärna PM vem man inte ska beställa ifrån inför nästa säsong..Jag surar då en återförsäljare av dahlior hävdar att hen enligt lag har rätt att enbart ge mig tillgodokvitto när jag fått fel dahlior levererade. Jag fattar att det är leverantörens fel. Men andra återförsäljare återbetalar för felaktiga dahlior utan att knorra. Och jag vill INTE handla från aktuell ÅF mer. Dessutom är hen dryg i sina svar och jämförde min ena felaktiga med en tröja. Hen menade på att om jag får fel tröja beställd lämnar jag ju tillbaka den men nu har jag ju njutit av denna felaktiga dahlia "hela sommaren" (det har jag inte pga sen beställning och reklamation som drar ut på tiden. Reklamerade så fort jag förstod att det var fel).
Har fått tre som är fel och två med troligt virus. Den 6e är troligtvis okej. Av 6 beställda.
Så fult! Vill gärna veta vilken ÅF det är jag också?Jag surar då en återförsäljare av dahlior hävdar att hen enligt lag har rätt att enbart ge mig tillgodokvitto när jag fått fel dahlior levererade. Jag fattar att det är leverantörens fel. Men andra återförsäljare återbetalar för felaktiga dahlior utan att knorra. Och jag vill INTE handla från aktuell ÅF mer. Dessutom är hen dryg i sina svar och jämförde min ena felaktiga med en tröja. Hen menade på att om jag får fel tröja beställd lämnar jag ju tillbaka den men nu har jag ju njutit av denna felaktiga dahlia "hela sommaren" (det har jag inte pga sen beställning och reklamation som drar ut på tiden. Reklamerade så fort jag förstod att det var fel).
Har fått tre som är fel och två med troligt virus. Den 6e är troligtvis okej. Av 6 beställda.
Vill gärna veta vilket företag detta är.Jag surar då en återförsäljare av dahlior hävdar att hen enligt lag har rätt att enbart ge mig tillgodokvitto när jag fått fel dahlior levererade. Jag fattar att det är leverantörens fel. Men andra återförsäljare återbetalar för felaktiga dahlior utan att knorra. Och jag vill INTE handla från aktuell ÅF mer. Dessutom är hen dryg i sina svar och jämförde min ena felaktiga med en tröja. Hen menade på att om jag får fel tröja beställd lämnar jag ju tillbaka den men nu har jag ju njutit av denna felaktiga dahlia "hela sommaren" (det har jag inte pga sen beställning och reklamation som drar ut på tiden. Reklamerade så fort jag förstod att det var fel).
Jag har också haft en åf som strulat, men betalar tillbaka efter lite tjat..Jag surar då en återförsäljare av dahlior hävdar att hen enligt lag har rätt att enbart ge mig tillgodokvitto när jag fått fel dahlior levererade. Jag fattar att det är leverantörens fel. Men andra återförsäljare återbetalar för felaktiga dahlior utan att knorra. Och jag vill INTE handla från aktuell ÅF mer. Dessutom är hen dryg i sina svar och jämförde min ena felaktiga med en tröja. Hen menade på att om jag får fel tröja beställd lämnar jag ju tillbaka den men nu har jag ju njutit av denna felaktiga dahlia "hela sommaren" (det har jag inte pga sen beställning och reklamation som drar ut på tiden. Reklamerade så fort jag förstod att det var fel).
Skicka gärna PM vem man inte ska beställa ifrån inför nästa säsong..
Så fult! Vill gärna veta vilken ÅF det är jag också?
Vill gärna veta vilket företag detta är.
Jag har också haft en åf som strulat, men betalar tillbaka efter lite tjat..
Det gäller DbL. Såg att de sålt 120.000 knölar i år enligt något artikel. Jag trodde typ det var ett litet företag
Samma sak med blåbär, de vill också ha kompisarVar iväg på plantskola, skulle se om dom fortfarande hade jord....och kom hem med fröer, två buskar, (en havtorn och en blåbär, som hade jättefin röd höstfärg .) och ett par nya handskar farligt med 40%
Nu hemma kom jag på att havtorn kanske måste ha en kompis om man ska få bär? Det är iof inget jätte problem om jag blir utan, den är fin ändå ^^
Ja, det vet jag . Men det har jag två andra typer av redan ^^Samma sak med blåbär, de vill också ha kompisar
När det gäller havtorn så måste det finnas en han och en hon-planta, så du får komplettera med den som saknas så får du bär ocksåVar iväg på plantskola, skulle se om dom fortfarande hade jord....och kom hem med fröer, två buskar, (en havtorn och en blåbär, som hade jättefin röd höstfärg .) och ett par nya handskar farligt med 40%
Nu hemma kom jag på att havtorn kanske måste ha en kompis om man ska få bär? Det är iof inget jätte problem om jag blir utan, den är fin ändå ^^
Anade att det var det! Jag reklamerade en Sweet Suzanne som är gul, antog att det är Banana Baby som jag sett att flera fått istället men enligt DbL är det en mutation de har problem med. Jag fick iaf en kupong att handla för jag också... Hade dock redan förbeställt därifrån då jag absolut ville ha en Ocean of love som dök upp just där, så jag får väl lägga till nåt mer i beställningen helt enkelt. Hade varit lite grinigare annars då det inte är där jag främst beställer och det ju blir en extra fraktkostnad att beställa därifrån också, men nu är ju frakten redan betald iaf.Det gäller DbL. Såg att de sålt 120.000 knölar i år enligt något artikel. Jag trodde typ det var ett litet företag
Anade att det var det! Jag reklamerade en Sweet Suzanne som är gul, antog att det är Banana Baby som jag sett att flera fått istället men enligt DbL är det en mutation de har problem med. Jag fick iaf en kupong att handla för jag också... Hade dock redan förbeställt därifrån då jag absolut ville ha en Ocean of love som dök upp just där, så jag får väl lägga till nåt mer i beställningen helt enkelt. Hade varit lite grinigare annars då det inte är där jag främst beställer och det ju blir en extra fraktkostnad att beställa därifrån också, men nu är ju frakten redan betald iaf.
Annars är ju sånt där så jäkla fult, det förutsätter ju att en öht vill handla från stället igen.