Röllika!
Man kan tro det är en trist växt men nuförtiden finns det jättefina sorter. Mina börjar snart blomma, dom va helt överlyckliga över torkan
Intressant! Har aldrig tänkt tanken. Ska kolla upp!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Röllika!
Man kan tro det är en trist växt men nuförtiden finns det jättefina sorter. Mina börjar snart blomma, dom va helt överlyckliga över torkan
Mutar någon om man inte har slang...Åh nej! Behöver vattna, men hur vattnar man med kanna när händerna är fyllda av kryckor?
Det har formligen exploderat ute i växthuset. Helt fantastiskt! Jag är så glad!
Och @Sel MER bilder på din fina trädgård! Det ser så härligt ut, blir inspirerad att odla ännu mer när jag ser den.
Har ingen vattenutkastare.Mutar någon om man inte har slang...
Någon som har smällspirea Diabolo? Bilder? Blir dom verkligen 2 m?
Jag har några stycken framför stugan. Jag har klippt dom när dom blir lika höga som räcket, kan det vara 1,80 cm? Så jag tror absolut att dom kan bli 2 meter höga. Visa bifogad fil 121790
Här är det två Diablo och två Amber Jubileé. Jag tror att bilden är tagen ganska tidigt på sommaren och dom blev ganska mycket högre innan jag klippte ner dom. Är i zon 6.
Vad tror du om framför den här lådan? För att dölja den lite och ge den liv.En till bild. Det är fina buskar, speciellt när dom blommar, men jag tycker tyvärr inte alls att dom passar framför stugan, det blir så mörkt. Jag klippte ner dom ordentligt i höstas och funderar på att flytta dom men det känns som att jag kommer få gräva stora hål.
Visa bifogad fil 121791
Idag nyss när vi skulle lägga oss kom herr grävling gåendes på tomten...Hade planterat lite örter häromdagen.... Igår var det som vanligt... idag var basilika helt borta dill upprivet och lakrits ört upprivet....
Det dyker hela tiden upp nya växter i min trädgård. Jag vet inte om det är ogräs eller vad det är.
Just den här är fin och uppskattad av humlor.
Är det den som kallas byaskvaller?
Visa bifogad fil 121816
Vore kul att veta var de kom ifrån. Förra året fanns de inte där.Ja, det är toppklocka. Jag har ett gäng också, de är jättefina.