Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gräv upp halva?Dom är strax över 40 år så det skulle kännas hemskt! Men tro mig tanken slog mig.
Då är det nog till och med en fördel att dela dem. Riktigt gamla pioner kan dö i mitten så att det blir en ring med blad/blommor istället. De skulle nog må bra av att delas Görs ju helst på hösten men man gör så gott man kan med det man har.Dom är strax över 40 år så det skulle kännas hemskt! Men tro mig tanken slog mig.
Men vilken coolEn kan ju tro att "blocka" Impecta funkar. Men då TRYCKER EN PÅ NÅGOT SÅ KOMMER ODLA.NU UPP! O där såg jag bland det finaste jag har sett. Stjärnöga Margarita White Spoon! Wow!!
Undrat över detta ett tag nu och lika bra att... vaaaa? Förstår verkligen inteBlockar ridskolan....
Impecta ägaren (en av dem) är förälder på Ridskolan......Undrat över detta ett tag nu och lika bra att... vaaaa? Förstår verkligen inte
ah, nä då får man inte blocka eller blocka sidor med fröer alls, bara trådar man stör sig påImpecta ägaren (en av dem) är förälder på Ridskolan......
undra om vi måste köpa...Men vilken cool
Jag kommer inte ihåg om jag frågade det här redan i höstas, men; vad skulle jag kunna sätta i mitt blåshål till pallkrage?
Den får södersol i början av säsongen, men sedan ligger den i vandrande skugga förutom ett par timmar mitt på dagen. Blåsigt som in i den! De senaste två åren har jag inte orkat göra något, och "odlar" aklejor som blir tjocka som min underarm i blåsten.
Vill gärna ha både något ätbart och något som är fint att titta på. Verkar än så länge ha klarat mig från sniglar, men kålväxter är rätt lönlöst fram till sensommaren...
Saker jag har funderat på är praktmålla och någon trevlig bindsallat eller mangold. Skulle vilja ha någon salladslök också, men än så länge har jag inte lyckats sköta (vanlig) lök. Kan man blanda med ringblomma eller tagetes?
Min lilla malört kanske klarar sig i den torra änden? (Det står en rätt fin marton där nu, kanske får den stå kvar.)
Jordgubbar? De mognar ju runt midsommar och sen gör det väl inte lika mycket att de inte får maximal sol?
Det är så de jobbar....Impecta bara flög på mig, jag lovar Köpte lite tillbehör också, ringblomma gratis och mangold "bright lights" för 10 kr så känns mycket värt