Luktärt 'Beaujolais'Vad är den bakersta påsen för något?
Blomsterlandet själva hade massor av roliga luktärter till riktigt bra priser (bra priser även om det inte varit för 50% rabatt)!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Luktärt 'Beaujolais'Vad är den bakersta påsen för något?
Jag som är lite trött och klickade in i tråden utan att registrera vilken tråd undrade först vad för finurlig stavning av Bukefalos du postat och varförLuktärt 'Beaujolais'
Blomsterlandet själva hade massor av roliga luktärter till riktigt bra priser (bra priser även om det inte varit för 50% rabatt)!
Så din studie talar om för oss att promenader är bra för kroppen men ohälsosamma för plånbokenJag skulle bara ta en promenad på lunchen.
Kom tillbaka med tre krukväxter och tio påsar frön. Hur gick det till?
För ett par år sedan odlade vi Gardener's Delight i pallkragar (soligt, men aningens blåsigt läge i zon 5/6). Fick helt ok skörd, men hade helt klart kunnat fuska mindre med vattning och gödsel, då hade de nog gett mer Men de växte bra och verkade absolut trivas. Tänkte så några såna i år också pga platsbrist växthusetJag vill odla lite tomater i sommar men har inget växthus. Vad kan man tänka sig fungerar på friland eller i kruka mot söder alt. västervägg i zon 6?
Jag blir ju lite sugen när jag ser alla fröinköp
En annan fråga är hur jag ska rymma alla snittblommor jag vill köpa frön till. Dom tar ju liksom rätt bra med plats upptäckte jag förra sommaren
Trodde knappt det var möjligt!Jag har köpt EN fröpåse (på Ica) och beställt EN fröpåse på nätet.
Och så har jag beställt sättlök (röd+gul) och sättpotatis. (3 sorter)
Det får räcka.... Tror jag...
#kännermigchockadJag har köpt EN fröpåse (på Ica) och beställt EN fröpåse på nätet.
Jag ser bara dennaJag har köpt EN fröpåse (på Ica) och beställt EN fröpåse på nätet.
jag hann inte med förra året så jag har verkligen alldeles för mycket kvar från förra året, så jag försöker vara realist...Trodde knappt det var möjligt!
Jag ser bara denna
Jag har köpt EN fröpåse (på Ica) och beställt EN fröpåse på nätet.
Gillar hur du tänker.... rätt vad det är åker bilen inom något fröställe... impectas katalog ligger på Ridskolan än så länge har kroppen motstånd.....Fast alltså... Det är ju bara början av februari än...
helt sant ! Fast i ärlighetens namn vet jag inte riktigt vad mer jag skulle vilja köpa. Jag bläddrade runt länge på fröfirman jag köpte EN påse från för jag tyckte att det var slöseri med fraktkostnad att bara ta hem en påse frön i kuvertet. Men jag kom inte på något jag villhövde...Fast alltså... Det är ju bara början av februari än...
Har aldrig hört talas som, så var tvungen att googla... nu är jag också lite förälskad Undrar om det går att klämma in i nåt hörn på gårdenNån här som odlat safflor? Hittade det i ingredienserna på en läsk och blev lite förälskad när jag googlade.
Visst var den vacker?Har aldrig hört talas som, så var tvungen att googla... nu är jag också lite förälskad Undrar om det går att klämma in i nåt hörn på gården