Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma här. Jag använder kanske en tredjedel blad vartannat år.....Du kan få hämta en bit från min... den har antagit monsterproportioner trots att jag försökt hålla efter den
Det är så mon helvetesrabatt är varje år. I år valde jag att gräva och vända hela och sedan slänga på barkmull. Börjar dock sticka upp en hel del grässtrå här och var igenJag har en rabatt där berget går upp i dagen, mitt på gräsmattan. Har ett gäng pioner, en stor vallmo och lite annat trevligt där.
Efter min förra krassliga sommar är den rabatten helt överväxt av gräs. Det är tjocka kompakta filtar av rötter. Fattar inte hur jag ska rädda det.
Min favorit kryddtagetes tycks ha gått ur mode. Synd för det har varit en favorit i många år. Jag har den i wok, i soppor och sallader.
Min favorit kryddtagetes tycks ha gått ur mode. Synd för det har varit en favorit i många år. Jag har den i wok, i soppor och sallader.
Det borde nog gå, mamma har något likande hemma och hon sa att det räcker att t ex. klippa av en gren och stoppa i jorden så rotar den sig. Verkar va samma metod som med murgröna.Någon som vet om det går att ta rotskott från en ädelsyrén?
Jag har en med vackra, mörklila blommor som jag skulle vilja ha mer av.