Nej det har du inteJag har hellre vintergröna än gräs .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej det har du inteJag har hellre vintergröna än gräs .
Det hoppas jag inte, jag tänkte så mina i veckan (hade också glömt att köpa frön)Vad tror ni? Är det för sent att sätta majs? Satte för sent förra året, men minns inte när, och fick ingen skörd alls. Står att man kan sätta till mitten på maj men....? Bor i Värmland Zon 4 tror jag men i södra delen av zonen.
Har tyvärr glömt köpa frön tidigare och kom äntligen ihåg det igår men då utan att tänka på såtid.
Vad tror ni? Är det för sent att sätta majs? Satte för sent förra året, men minns inte när, och fick ingen skörd alls. Står att man kan sätta till mitten på maj men....? Bor i Värmland Zon 4 tror jag men i södra delen av zonen.
Har tyvärr glömt köpa frön tidigare och kom äntligen ihåg det igår men då utan att tänka på såtid.
Tack då petar jag ner lite frön ikväll och hoppas att de gror snabbt.Nej, det är inte försent. Jag bor i Östergötland och ska sätta majs nu i veckan.
Ja, det var det jag misstänkte. Men oj vilket jobb det blir! Det är rena rama pusslet att få tillbaka alla stenar..Att den växer över så fort är för att den av ålder har sjunkit ner i gräsmattan.
OM du vill ha den riktigt fin och lättskött så får du nog planera in den som ett större arbete där du tar upp den, lägger på nytt/mer underlag och lägger om den igen - *sorry för att jag är en partypooper*
Jag hade en sådan gång i stugan och den var mer nersjunken än din, den lät jag faktiskt växa igen men då var stenarna väldigt fula gjutna fyrkanter.
Du å andra sidan verkar ju ha väldigt fina naturstenar och är det det så skulle jag inte låta den växa igen utan att ta rätt på stenarna. Jag är väldigt förtjust i gammal natursten
Ja det är en blomma. Vill du att den ska fortsätta växa och ge blad så ska du kapa blomman.Borde jag kapa blomman? Det är väl en blomma på g…..?
Tack, den är kapad nuJa det är en blomma. Vill du att den ska fortsätta växa och ge blad så ska du kapa blomman.
Ja.Borde jag kapa blomman? Det är väl en blomma på g…..?
Det ramlade ner ytterligare några droppar vatten men inte ens så mycket att det täckte botten på regnmätaren.Igår kom då första dosen regn. Det föll tillräckligt många droppar för att det skulle samlas lite vatten i botten på tunnorna under stuprören, men mer än så här var det inte...
Visa bifogad fil 90681
En riktig rotblöta... Eller inte...
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/smaland/torrt-i-marken-efter-nederbordsfattig-vinter-och-var