Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blev väldigt sur imorse när jag körde till jobbet. Ett par mil hemifrån regnade det. Hemma har det inte kommit en droppe. Det rejäla regn som skulle kommit imorgon är ändrat till några få mm.
Här är det äntligen sol och värme
Jag som tycker den är så god att äta som den är. Så här års köper jag hellre västeråsgurka och äter än vanlig slanggurka.Jag översvämmas av Västerås-gurka just nu. Finns det något annat man kan göra med den än att lägga in den? Den är lite för besk att äta rätt upp och ned, tycker jag.
Vill man inte ha hela bitterheten kan man skala denJag som tycker den är så god att äta som den är. Så här års köper jag hellre västeråsgurka och äter än vanlig slanggurka.
Agree! Har släktingar i Serbien och där odlar de nästan taggiga gurkor, men även de som bara är lite knöliga. Skalas alltid och är sååå goda jämfört med slanggurka. Mer fruktkött.Vill man inte ha hela bitterheten kan man skala den
Vi fick 6mmDet kom faktiskt en ordentlig skur inatt. Dock hade det ju behövts det tiodubbla.
Här har det nog regnat varenda dag. Har fått ett par rejäla skyfall varje vecka också.Tror inte jag sett en regndroppe på hela juli
Enligt SMHI så har det landat sisådär 140 mm regn här i juli, så jag hade gärna donerat till er regnlösa om jag hade kunnat, för jag är kräkless på gråväder och regnTror inte jag sett en regndroppe på hela juli
Det har inte varit sommarvarmt heller, bara molnigt blåsigt och torrt. Jättekonstigt väder.Enligt SMHI så har det landat sisådär 140 mm regn här i juli, så jag hade gärna donerat till er regnlösa om jag hade kunnat, för jag är kräkless på gråväder och regn
Jag vill ha Sommar!!