Äh, gick ut och gjorde i ordning fler rabatter Nu orkar jag inte ”trädgårda” mer idag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gillar tagetes, sådde en strawberry blonde förra året och de var riktigt fina och skiftade i gult, orange och blodrött. De blir inte så höga.Förslag på låga sommarblommor? Jag vill ha en balkonglåda med bara blommor men alla verkar växa sig för höga, så jag inte ser ut, särskilt som lådorna sitter relativt högt.
@tanten @starcraft kollade in tagetes, snygga och verkar lättskötta! Det får bli så. Har inte bestämt mig för om jag ska vänta tills det kommer plantor eller försöka så frön.Tagetes är inte så höga. De som är mest blodröda är väldigt vackra
Visa bifogad fil 67889
Frön är nog lite för sent nu. Tagetes är ofta billiga. Köp läckra plantor när de kommer i handeln (de vill inte ha frostgrader)@tanten @starcraft kollade in tagetes, snygga och verkar lättskötta! Det får bli så. Har inte bestämt mig för om jag ska vänta tills det kommer plantor eller försöka så frön.
Frön är nog lite för sent nu. Tagetes är ofta billiga. Köp läckra plantor när de kommer i handeln (de vill inte ha frostgrader)
Jag fick upp ett Facebookminne från 13 april 2020. Då satt jag tydligen i trädgården i t-shirt och drack årets första glas rosé. Igår satt jag i trädgården i jacka och halsduk och försökte få lite sol på kinderna mellan hagelskurarnaFördelen med att fota mycket: man kan jämföra våren med i fjol. Den är några dagar senare i år.
Ganska mycket, de är relativt tåliga har jag för mig.Har pjåtat ner lite penser runt en uppstammad thuja boll som jag har i en kruka. Den växer väldigt ojämnt och tufsigt,.. bollen, hur mkt kan man egentligen frisera en sån? Nån som vet?
Imorgon kommer det förhoppningsvis jord och frön i min lilla pallkrage, lovat mkt sol ^^
Om du vill så från frö så kan man så hela april ut. Andra fina låga växter är flitiga lisa, hänglobelia, femtunga, rabatteternell, njurvinda, petunia, isbegonia, dvärg eller hängpelargon och murklocka.Måste ringa till Plantagen imorgon och kolla när tagetes kommer in
Oh, vad bra ^^ jag har fått för mig omvänt, tack! Måste ut och inspektera den för frisering imorgonGanska mycket, de är relativt tåliga har jag för mig.
Jag sådde frö i söndags och de tittade upp igår, så satsar på att de hinner bli klara . De jag köpte för en billig peng på netto förra året klarade sig inget vidare..Frön är nog lite för sent nu. Tagetes är ofta billiga. Köp läckra plantor när de kommer i handeln (de vill inte ha frostgrader)
Nu blev jag nojig bara för det ska försöka hitta mitt ex av beskärningsboken och dubbelkolla. Men det är ju inte någon blödare så det borde vara lugnt?Oh, vad bra ^^ jag har fått för mig omvänt, tack! Måste ut och inspektera den för frisering imorgon
Nu blev jag nojig bara för det ska försöka hitta mitt ex av beskärningsboken och dubbelkolla. Men det är ju inte någon blödare så det borde vara lugnt?
Den har jag i år, ska bli kul. Förra året hade jag Panther och Boy o boy och fastnade verkligen för tagetes!Jag gillar tagetes, sådde en strawberry blonde förra året och de var riktigt fina och skiftade i gult, orange och blodrött. De blir inte så höga.