Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kör på Ikea kassar, de håller bättre och tål mer tyngd än sopsäckar plus bärhandtag.Några bra tips för att få med gödsel hem i bilen?
Ja men starten på säsongen går ju bra, helt slut av vanligt familjeliv innan man ens kommer ut i trädgården. Sen är jag mer än slut efter en timma utomhus... Helt hysteriskt dåligt humör också.Har också tyckt det men nu är trädgården min enda story hobby och behöver inte konkurrera med stallet. Så jag kommer försöka ta hand om mina dahlior till hösten, vågar mig på att ha lite mer högt flygande planer.
Jag sådde Marmade som gick ut förra året. INGET grodde.Hmm ska vi ha vadslagning om grobarheten på tomatfrön som gick ut 2007? Jag vill ha 2 plantor och vis av erfarenheten så vet jag att tomater ha sisådär 200% grobarhet men de är ju något gamla så sådde ändå 4 frön .
Ja antingen är det det ena eller det andra. Tror det grodde från den påsen förra året men det säger ju inget om i årJag sådde Marmade som gick ut förra året. INGET grodde.
Trodde det var totalt omöjligt. Men plötsligt händer det.
Jag har sopsäckar när jag fyller, som jag sen bär i IKEA-kassar.Jag kör på Ikea kassar, de håller bättre och tål mer tyngd än sopsäckar plus bärhandtag.
Jag har sopsäckar när jag fyller, som jag sen bär i IKEA-kassar.
Har fått hem fröer till Viktoria näckros och Rävnäckros
Ska googla lite hur man odlar dem
JaSpännande!
Men så gulligt!
Visst blev det! Det ska bli en platta i gruset bara. Shiban ska också få en så småningom.Men så gulligt!