En bågsåg kostar under 150 kr om man kollar på jula/clas ohlson osv. Kan ju vara värt det kan jag tycka.Jag tror inte det går med bågsåg alls och känner inte riktigt för att lägga pengar på något jag inte vet om det kommer att funka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En bågsåg kostar under 150 kr om man kollar på jula/clas ohlson osv. Kan ju vara värt det kan jag tycka.Jag tror inte det går med bågsåg alls och känner inte riktigt för att lägga pengar på något jag inte vet om det kommer att funka.
Med tanke på att jag just nu bara har 20 kronor kvar på lönekontot så känns det som fel prioritering. (Andra månader har jag mer men det beror ju på att jag är snål och har lägre utgifter då.)En bågsåg kostar under 150 kr om man kollar på jula/clas ohlson osv. Kan ju vara värt det kan jag tycka.
Hur grova är träden?Jag tror inte det går med bågsåg alls och känner inte riktigt för att lägga pengar på något jag inte vet om det kommer att funka.
Hur grova är träden?
Det kommer upp så mycket i nya trädgården som jag inte vet vad det är. Dom här började blomma häromdagen -nån som vet vad det är?
Visa bifogad fil 28468
Aftonstjärna, ser det ut som. Fina blommor!
Nej jag har inte försökt, men jag tänker att det är ju perfekt att du då försöker och rapporterar till oss andra här!Är det någon som har försökt odla tomatpaprika? Jag är lite sugen men har egentligen köpstopp på frön då jag redan har alldeles för mycket
Är det någon som har försökt odla tomatpaprika? Jag är lite sugen men har egentligen köpstopp på frön då jag redan har alldeles för mycket
Det ser ut som rejäla träd. Ta kontakt med någon som vet vad den gör när den fäller.Visa bifogad fil 28456
Inte så jättegrova, men tillräckligt för att jag ska tycka det är för mycket.
De där träden är lätta att fälla. De står rakt och de har växt jämt. Det finns också gott om utrymme att fälla dem på. Om jag hade haft rätt utrustning och kunskap att använda motorsåg (som jag har en jäkla respekt för), hade jag inte tvekat att göra det själv. (Jag gick halva trädfällningskursen på lantbruksskolan. Praktiken missade jag.)Det ser ut som rejäla träd. Ta kontakt med någon som vet vad den gör när den fäller.
Jag gick hela, men hade ändå tagit in någon .De där träden är lätta att fälla. De står rakt och de har växt jämt. Det finns också gott om utrymme att fälla dem på. Om jag hade haft rätt utrustning och kunskap att använda motorsåg (som jag har en jäkla respekt för), hade jag inte tvekat att göra det själv. (Jag gick halva trädfällningskursen på lantbruksskolan. Praktiken missade jag.)