Äta!!!Grävt ner ett sviskonträd och en persika. Vad ska jag ha sviskon till?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äta!!!Grävt ner ett sviskonträd och en persika. Vad ska jag ha sviskon till?
Ska ha det i åtanke när jag går in på nästa ställe som har fröer, då kollar jag åt digLyckliga du som hittar frön.
Jag har varit både på GG och på handelsträdgården, samt kikat i ICAs och andras fröställen. Ingenstans har de bifftomater. Behöver komplettera eftersom mina musätna inte verkar må nåt vidare.
Gillade dom svart-vita blommorna mest Har du frön du kan avvara
Jag skulle bara in en snabbis till GG och köpa ridhandskar. Vips var det växter som hoppade på mig.
Visa bifogad fil 27700
Lyckliga du som hittar frön.
Jag har varit både på GG och på handelsträdgården, samt kikat i ICAs och andras fröställen. Ingenstans har de bifftomater. Behöver komplettera eftersom mina musätna inte verkar må nåt vidare.
Lila är hett hos mig nu, men jag är inte strikt. Så länge färgerna passar med varandra så är det ok.Klarar du att hålla temat vitt/lila eller gör du som jag och börjar men ballar ur och sen blir det alla färger?
Lila är hett hos mig nu, men jag är inte strikt. Så länge färgerna passar med varandra så är det ok.
Ska jag kolla vad jag har? Kan skicka.
sviskonmarmelad . Jag har inte mindre än tre plommonträd varav inget ger frukt . De som är här hemma har någon tröttsam ohyra som tar sig in i karten så de ramlar av allihop. Det ute i stugan är ett komet som aldrig blommat ens (5 år sedan plantering). Dumma plommon!Grävt ner ett sviskonträd och en persika. Vad ska jag ha sviskon till?
sviskonmarmelad . Jag har inte mindre än tre plommonträd varav inget ger frukt . De som är här hemma har någon tröttsam ohyra som tar sig in i karten så de ramlar av allihop. Det ute i stugan är ett komet som aldrig blommat ens (5 år sedan plantering). Dumma plommon!
Gillade dom svart-vita blommorna mest Har du frön du kan avvara
Är det experimentalerfältets sviskon eller någon annan variant?Jag valde sviskonet eftersom getingar brukar föredra vanliga plommon. Och de ”vanliga” blå ger ju alldeles för mycket frukt, och de gula för lite.
Är det experimentalerfältets sviskon eller någon annan variant?
Skulle det funka med Marmande? Nästan alla jag sådde har grott och vi har redan 10+ tomatsorter. Dvs resten av påsen bör jag inte så...Lyckliga du som hittar frön.
sviskonmarmelad . Jag har inte mindre än tre plommonträd varav inget ger frukt . De som är här hemma har någon tröttsam ohyra som tar sig in i karten så de ramlar av allihop. Det ute i stugan är ett komet som aldrig blommat ens (5 år sedan plantering). Dumma plommon!
Men det känns fel att ta ned stora fina träd som dessutom blommar vackert på våren. Nä, möjligen får jag göra någon insats och lägga duk under och samla upp alla kart som det står att man ska göra och sedan hoppas på att det blir bättre nästa år.Kanske dags att byta ut något av dem?
Men det känns fel att ta ned stora fina träd som dessutom blommar vackert på våren. Nä, möjligen får jag göra någon insats och lägga duk under och samla upp alla kart som det står att man ska göra och sedan hoppas på att det blir bättre nästa år.
Jag håller med plantera ett till?