Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja iqn är på topp såhär en söndagskvällVad ni är roliga. Jag skriver att ni kan PMa namn och adress. Flera skriver och frågar om jag vill ha namn och adress. Ja det vill jag - jag är inte synsk
Så - namn och adress, så skickar jag!
Du var i gott sällskapJa iqn är på topp såhär en söndagskväll
En sådan pumpa hade jag med, där fröna grott inne i pumpan, trots att den var fräsch i övrigt.Det är en banana pink. Fast var den är pink har jag inte fattat.Visa bifogad fil 13602
Min smakade tyvärr vedervärdigt. Besk och otäckt.En sådan pumpa hade jag med, där fröna grott inne i pumpan, trots att den var fräsch i övrigt.
Och sen kommer det växa pumpor på kompostenMin smakade tyvärr vedervärdigt. Besk och otäckt.
Smakade på groddarna för att se om de gick att äta och det visade sig att groddar och pumpa hade samma beska oätliga smak.
Så den ligger på komposten nu.
Bara o plantera Eller det kanske man inte kan?Det är en banana pink. Fast var den är pink har jag inte fattat.Visa bifogad fil 13602
Kanske man kan. Men den sorten gillade varken jag eller avkomman så den hamnar på listan "testat en gång och aldrig mer"Bara o plantera Eller det kanske man inte kan?
åtminstone släktingarna pumpa och gurka.Vad kan jag odla i gödselstan förutom squash och tomat?
runt 50?Har börjat fundera på hur jag ska placera växterna i mitt lilla växthus.
Någon som kan svara på hur höga paprikaplantor brukar bli, ungefär?