Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har börjat på ett nytt kattprojekt Mitt andra försök på en tavla av min svägerskas katt som förhoppningsvis ska bli en present.
Huvudet ser lite konstigt ut men jag ska försöka göra det rundare och mer fluffigt senare, mer som det ser ut här.
Skoj!! Jaa... Det var längesen jag pluggade med haha Tiden går för fort!ot men @Blimblom liten värld jag jobbar som texture artist också. Pluggade i skellefteå men det var länge sen nu Visa bifogad fil 51746
Nej det gör jagJag paxar denna
Ja, tanken var att ge bort någon liknande print från början men sen tänkte jag att det var en bra ursäkt att komma igång med något mer kreativt under karantänFinns många företag som verkar göra liknande men i typ ngt dataprogram? Roligare med en målning!
Typ: https://www.louvenir.se/djurportratt-boss
Ja, tanken var att ge bort någon liknande print från början men sen tänkte jag att det var en bra ursäkt att komma igång med något mer kreativt under karantän
Nej det gör jag
Vilket program/app är det där?Visa bifogad fil 51839
Själv har jag fått en liten beställning av ett husdjur också
Svinnöjd med Suisse, som även gick snabbast. Färgerna experimenterar jag mig fram med fortfarande men det är kul
Hann med detta ikväll, tar nog resten imorgon.
Autodesk Sketchbook. Har provat andra men inte hittat någon bättre ännu.Vilket program/app är det där?
Trotsade det fantastiska vädret och gick ner 15 minuter för att lägga lager 1 på bakgrunden på detta nya projekt. Såhär ligger jag till nu. Har inte målat en skog förr men tror att man kommer fatta att det är en skog när jag lägger på fler lager.
Visa bifogad fil 51821
Suisse?? Vad fan paddan Menade såklart skissen!Svinnöjd med Suisse, som även gick snabbast.
Och jag som tänkte att Suisse var en programvara när jag först läste. Bra jag inte börjat googla efter det då.Suisse?? Vad fan paddan Menade såklart skissen!
Jag trodde att hunden hette Sussie och tyckte att det var lite konstigt att skriva ut namnetSuisse?? Vad fan paddan Menade såklart skissen!
Jag medOch jag som tänkte att Suisse var en programvara när jag först läste. Bra jag inte börjat googla efter det då.