R
Raderad medlem 68338
Katten blir troligen ngn slags nakenkatt men fråga ej om ras!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den kommer bli jättehäftig @tornblomma ! Katten är helt klart en sphinx
Hoppas! ❤ Tror du att kattens storlek i förhållande till människan känns rimlig?
Jag låg vaken länge igår och tänkte på allt som var fel med målningen så idag har den lagt sig under (målar)kniven. Nu är färgerna mycket smutsigare, och jag är mycket gladare. Jag hade tänkt skicka en bild till vovvens ägare men ser nu att jag fått blänk så man inte ser ögonens form riktigt. Får ta ny bild och skicka till honom i morgon istället...
Visa bifogad fil 51524
Jag låg vaken länge igår och tänkte på allt som var fel med målningen så idag har den lagt sig under (målar)kniven. Nu är färgerna mycket smutsigare, och jag är mycket gladare. Jag hade tänkt skicka en bild till vovvens ägare men ser nu att jag fått blänk så man inte ser ögonens form riktigt. Får ta ny bild och skicka till honom i morgon istället...
Visa bifogad fil 51524
Visa bifogad fil 51524
Fantasiraskatt kanske?
Jättefin och vilken skillnad.Jag låg vaken länge igår och tänkte på allt som var fel med målningen så idag har den lagt sig under (målar)kniven. Nu är färgerna mycket smutsigare, och jag är mycket gladare. Jag hade tänkt skicka en bild till vovvens ägare men ser nu att jag fått blänk så man inte ser ögonens form riktigt. Får ta ny bild och skicka till honom i morgon istället...
Visa bifogad fil 51524
Där satt den, jag visste att du lätt skulle fixa detJag låg vaken länge igår och tänkte på allt som var fel med målningen så idag har den lagt sig under (målar)kniven. Nu är färgerna mycket smutsigare, och jag är mycket gladare. Jag hade tänkt skicka en bild till vovvens ägare men ser nu att jag fått blänk så man inte ser ögonens form riktigt. Får ta ny bild och skicka till honom i morgon istället...
Visa bifogad fil 51524
Gör det dig något?Tråden heter "Hobbymålare" men det är mest proffs (@Valerianovna @tornblomma) som skriver i den tycker jag
Du förstod nog inte riktigt det jag skrev, det var ett positivt omdöme om @Valerianovna s och @tornblomma s förmågaGör det dig något?
Alltså men så satans fin... Jag hade börjat störtböla på plats om jag fick en sån present.Jag låg vaken länge igår och tänkte på allt som var fel med målningen så idag har den lagt sig under (målar)kniven. Nu är färgerna mycket smutsigare, och jag är mycket gladare. Jag hade tänkt skicka en bild till vovvens ägare men ser nu att jag fått blänk så man inte ser ögonens form riktigt. Får ta ny bild och skicka till honom i morgon istället...
Visa bifogad fil 51524
Visa bifogad fil 51524
Du förstod nog inte riktigt det jag skrev, det var ett positivt omdöme om @Valerianovna s och @tornblomma s förmåga
Du slår mästaren i att måla djur - så kör!Nu har jag fått en ny idé! Tänker försöka mig på att göra en egen variant av ”kvinna med hermelin”. Men det kommer bli ”kvinna med nakenkatt”
Köpt en gigantisk duk och börjat skissa upp i mindre format.