Jag har varit rätt upptagen med att hjälpa min mormor flytta nu över jul och nyår. Har varvat mellan jobb, flytt och sängen, och känt mig som en klubbad säl däremellan Idag var vilan över. Min ryttare har fått någon slags ansikte, men nu känner jag att den måste få vila så jag kan lista ut vad jag inte gillar och fixa det, och sedan tänkte jag kolla lite snabbt att hästen ser "rätt" ut innan jag börjar kolla på att korrigera tonen i färgerna. Jag tycker kanske den är lite kall...? Visst, de flesta har lampor med 2700k eller 4000k som mest hemma och då ser den bra ut, men i dagsljus är den kanske lite kall.
Femton sammanbrott senare ser det ut såhär.
Nu skall jag grunda duken för nästa projekt. Jag är med i en konstgrupp på fejjan som har utmaningar för varje månad och nu i Januari är temat "hoppande djur". Såklart tänker jag på fölungar direkt
Femton sammanbrott senare ser det ut såhär.
Nu skall jag grunda duken för nästa projekt. Jag är med i en konstgrupp på fejjan som har utmaningar för varje månad och nu i Januari är temat "hoppande djur". Såklart tänker jag på fölungar direkt