Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vill ha länk eller bild på en sån där beanbag eller vad det var som hundarna kunde bädda till en koja o som aldrig gick sönder.Letade jag med överallt, men borta
Clowner i farten
Det var inte den, men tack ändå. Den jag syftade på var aktiv häromdagen, förutom mig så var @Sporthorse o @Red_Chili aktiva i tråden, eller så har jag drömt.Den här kanske? Står om bean bag i den http://www.bukefalos.com/threads/ny-biabadd-eller.979614/#post-12428984
Jag skrev i den. Såg inget då som kunde bryta mot reglerna.Det var inte den, men tack ändå. Den jag syftade på var aktiv häromdagen, förutom mig så var @Sporthorse o @Red_Chili aktiva i tråden, eller så har jag drömt.
Av svaren i tråden du länkat till förstår jag att bean bag inte är ett alternativ. Jag skulle förmodligen hamna i ett kaos av småkulor vid behov av påfyllning. Fast förmodligen bättre än det kaos av tagel, fjädrar o skumgummi som jag har här nu efter senaste demoleringarna av en fåtölj o en bäddmadrass (fd soffa).
Jag får plinda på @hastflicka hon lade in en bild för ett tag sedan på en bädd som påminde om en studsmatta. En bädd som överlevt några energiska rottisar borde överleva Leon också, iaf har den ju ingen stoppning som kan släppas lös.
Inte jag heller. Jag misstänker starkt att en av moddarna i hemlighet är en clown.Jag skrev i den. Såg inget då som kunde bryta mot reglerna.
Kan knappast bryta mot reglerna att försöka hitta en tråd som i sig, mig veterligen inte bröt mot reglerna.Hela tråden borde väl ha fallit under forumregler att efterlysningar inte är tillåtna skulle jag gissa?
Fast klassas det som efterlysning?Hela tråden borde väl ha fallit under forumregler att efterlysningar inte är tillåtna skulle jag gissa?
Kan knappast bryta mot reglerna att försöka hitta en tråd som i sig, mig veterligen inte bröt mot reglerna.
Fast klassas det som efterlysning?
Vi har ju haft långa trådar om tipps på bra förarjackor, byxor mm. Ser ingen skillnad på tips på bra korgtyp
Fast klassas det som efterlysning?
Vi har ju haft långa trådar om tipps på bra förarjackor, byxor mm. Ser ingen skillnad på tips på bra korgtyp