Tråden om hållbar hundbädd

Det var inte den, men tack ändå. Den jag syftade på var aktiv häromdagen, förutom mig så var @Sporthorse o @Red_Chili aktiva i tråden, eller så har jag drömt.
Av svaren i tråden du länkat till förstår jag att bean bag inte är ett alternativ. Jag skulle förmodligen hamna i ett kaos av småkulor vid behov av påfyllning. Fast förmodligen bättre än det kaos av tagel, fjädrar o skumgummi som jag har här nu efter senaste demoleringarna av en fåtölj o en bäddmadrass (fd soffa).
Jag får plinda på @hastflicka hon lade in en bild för ett tag sedan på en bädd som påminde om en studsmatta. En bädd som överlevt några energiska rottisar borde överleva Leon också, iaf har den ju ingen stoppning som kan släppas lös.

Det var inte den, men tack ändå. Den jag syftade på var aktiv häromdagen, förutom mig så var @Sporthorse o @Red_Chili aktiva i tråden, eller så har jag drömt.
Av svaren i tråden du länkat till förstår jag att bean bag inte är ett alternativ. Jag skulle förmodligen hamna i ett kaos av småkulor vid behov av påfyllning. Fast förmodligen bättre än det kaos av tagel, fjädrar o skumgummi som jag har här nu efter senaste demoleringarna av en fåtölj o en bäddmadrass (fd soffa).
Jag får plinda på @hastflicka hon lade in en bild för ett tag sedan på en bädd som påminde om en studsmatta. En bädd som överlevt några energiska rottisar borde överleva Leon också, iaf har den ju ingen stoppning som kan släppas lös.
Jag skrev i den. Såg inget då som kunde bryta mot reglerna.

Hela tråden borde väl ha fallit under forumregler att efterlysningar inte är tillåtna skulle jag gissa?

Fast klassas det som efterlysning?
Vi har ju haft långa trådar om tipps på bra förarjackor, byxor mm. Ser ingen skillnad på tips på bra korgtyp :confused:

På hästutrustning brukar trådar tas bort som startar med "var kan jag hitta detta?" just för att det inte blir någon diskussion av såna trådar. Nu minns jag inte hur bäddtråden startade men det brukar vara mer okej med typ "Vilken sort är bäst?", "Vilken sort föredrar du?" osv

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 017
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 866
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 063
Senast: Niyama
·
Övr. Hund om en jagande jakthund attackerar en kopplad hund på promenad?
2
Svar
27
· Visningar
2 055
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar