Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså tro mig, jag är ingen bra inredningshjälp.
Måste nog erkänna att sambon är den som inreder mest här hemma. Jag kommer bara med små förslag ibland, men "grundidéerna" är oftast hans. Så jag kan inte ta åt mig så mycket av äran.
Men han hade nog älskat att komma och inreda hos dig. Han älskar heminredning och beklagar sig varje gång vi går på ikea eller han släpat med mig på nån heminredningsbutik, han tycker att jag är så ointresserad. Men jag har liksom min gräns på hur mycket jag orkar lyssna på alla hans idéer om hur man kan göra saker.
Handlar det däremot om kläder. Ohh, det älskar jag. Hjlpa folk att hitta kläder kan jag göra i flera timmar. Så att jobba i klädbutik passar mig perfekt.
Min mage har sjunkit ganska rejält, fast än bebis har legat fixerad i flera veckor nu så har den sjunkit mer. Så det är skönt. Men eftersom att jag är så himla kort så ligger bebis ändå mot lungorna så även om det har blivit lite lättare så är jag fortfarande tungandad tyvärr.
Men vi har inte så länge kvar nu.
Just ja, kan man "läcka" fostervatten, vet inte riktigt om de är nåt..men de känns nästan som att de kommer lite och pv klagar på att jag luktar illa och nej, de är inte flytningar utan blötare liksom