Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skulle försöka fota en snygg bild på Svansson och katten - gick sådär Visa bifogad fil 11136
Envetna djur det där
Hej! Jag heter Jarla
Alltså vill såå gärna lägga ut några bilder här, men det är på en annan persons hund och jag känner inte ägaren. Det var en apporteringsträning med tollarna i Stockholm i höstas och en av hanarna där totalvägrade att vara med på bild. Ägaren bad mig försöka men sa att hon nästan aldrig lyckas få en bild på honom för att han blir sur och vänder sig bort. Jag trodde hon överdrev, så jag skrattade bort det och sa ”vi ska nog få några bilder på honom”. Men nope! Hundjäveln var helt bisarr. Han kunde stå och se hur jäkla ståtlig ut som helst och så fort jag ens nuddade min kamera så surade han ihop i hela kroppen och tittade bort.
Har aldrig varit med om en hund som verkligen blivit så less. Ett gott skratt fick jag i alla fall, men sen gav jag upp lite.
Jösses ! Vad matar du den med?Visa bifogad fil 11153 Kallt och blåsigt men min Bostonterrier ser alltid sur ut på bild.
Annars fick du ju lite suddiga sträck på mina
De flesta såg ut ungefär så här:
Suddiga hundar och en Criga som går till attack.
Den bor hos min mamma numera...därför så tjock.Jösses ! Vad matar du den med?