Trådborttagning utan förklaring..??

Gnist

Trådstartare
Varför tog min tråd bort ??? Stod väl inget dumt / elakt i den ... ? Möjligtvis att den låg i fel forum, men kan ni bara plocka bort trådar utan förklaring till varför ??

Sv: Trådborttagning utan förklaring..??

Glömde att skriva att den låg på Gnägg.....
har ännu inte fått reda på varför den försvann.... :crazy:

Har du läst forumreglerna ordentligt???

Förmodligen har du gjort något fel eller så finns tråden där (heter den huvudbilder, så ligger den på gnägg och det gör även den om hästköpare).

Vi behöver inte motivera varför trådar tas bort.

saxat ur forumreglerna:
Administratören och moderatorerna på Bukefalos.com reserverar sig rätten att radera, redigera, flytta eller stänga en tråd av vilken anledning som helst.

Har redan pmát fram & tillbaka med gnägg-moderatorn, men tack iaf

Jag undrar bara hur man skapar en "tråd"!? :confused:

A_K_N skrev:
Vi behöver inte motivera varför trådar tas bort.

Nej, men när någon frågar kan man bemöda sig med att svara. Du skriver ofta frasen ovan i stället.

Gå in på det forum där du vill skapa tråden och klicka på "skapa tråd" uppe till vänster. Blå knapp.

Liknande trådar

L
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är mitt sista inlägg här nånsin. Jag har bett gunnar att ta bort mitt andvändar konto efter som att jag inte vill vara en del i...
Svar
0
· Visningar
2 263
Senast: LiviaFilippa
·
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 130
Senast: Raderad medlem 149639
·
Relationer Jag har en syster som för ett år sedan helt plötsligt sa upp kontakten med vår mamma och började hänga ut henne som narcissist mm på...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 182
Senast: kubikmeter
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 131
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar