Trådar försvinner eller vad händer?

P

Prakas

Jag kollade under "Min profil" efter de trådar jag startat.
Där saknas några stycken som jag vet bestämt att jag startat.
Frågan lyder....Är de startade trådarna som visas under "Min profil" endast ett urval, eller har trådarna helt sonika raderats?
Trådarna var väldigt "snälla" så någon anledning att ta bort dem för tex regelbrott existerar inte.

Tacksam för svar.

Sv: Trådar försvinner eller vad händer?

Prakas skrev:
Jag kollade under "Min profil" efter de trådar jag startat.
Där saknas några stycken som jag vet bestämt att jag startat.
Frågan lyder....Är de startade trådarna som visas under "Min profil" endast ett urval, eller har trådarna helt sonika raderats?
Trådarna var väldigt "snälla" så någon anledning att ta bort dem för tex regelbrott existerar inte.

Tacksam för svar.

detta hittade jag när jag använde sökfunktionen.http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=638811

som jag förstått det så raderas vissa gammla trådar som varit inaktiva en längre tid...

Kan vara som så att trådarna har blivit för gamla och oaktiva å har tagits bort för att spara plats och få upp snabbheten lite gran.

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 422
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 035
Senast: alazzi
·
Tjatter Påsklov!! I dessa Covid-19 tider när hela Stockholm stängs ner och ser ut som en spökstad bestämmer sig Stockholmarna för att dra till...
74 75 76
Svar
1 512
· Visningar
58 754
Kropp & Själ Min mage har sålänge jag kan minnas varit strulig. När jag var i tonåren utredde det, eller "utredde" är kanske bättre. Man tog lite...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
15 330

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka