Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Å jag behöver gå ner typ 15 kilo. Så att jag kan knäppa mina termobrallor stl 42 igen (som jag köpte för ett år sen när jag började gå upp i vikt utan anledning) och kunna ta mig på mig nåt mer än de enda par jeansen jag kommer i.
Har runt 10 par byxor i garderoben som jag inte kommer i längre och envis som jag är vägrar jag accepterar viktläget och köpa nya tjockisbrallor stl 44. För mig är det tjockisbrallor när det är 44r
Fast älskling säger att jag är finast i världen ändå och det spelar ingen roll om jag så skulle gå upp 10 kilo till
Men snart är det jul och nyår så jag kommer väl inte undan om jag ska se något anständig ut på fest...
Egentligen för hästigt... men "orkar inte" lägga det nån annanstans just nu, eftersom det känns som hyfsat *värdelöst vetande*.
Åkte senast från stallet för ganska exakt 14 dagar sedan, efter att tagit farväl av den vackra vita...
Helgen efter var jag i Skåne på kanontrevligt Travianparty och hade väl hoppats "orka" åka till stallet o sortera prylar i "sälja" o "kasta"-hög... men har inte orkat...
I söndags åkte jag upp till Karlslund och tänkte gå på "Hästens dag", men orkade inte gå in i stallet/ridhuset/cafét... Utan tog en promenad längs ån i stället.
Men nu måste jag ta tag i mig själv och ta tjuren vid hornen, för som det är nu vaknar jag femtioelva gånger per natt och ligger klarvaken och somnar ett par minuter innan larmet går.
Mer kaffe åt folket... helst något sliskigt sött också... Lite för långt till "akuthandel" dock, när man sitter på jobbet mitt ute på vischan.
Du kan få några av mig med
Även om jag gått ner 20 kilo det senaste året har jag ff runt 15-20 kg kvar
Svårt när kroppen inte orkar träna, men jag försöker hålla igång så gott det går
Är ju anti att ta smärtstillande och träna men gör det ändå
Träna e överskattat Jag har sprungit minimum 2,5 mil i veckan sen i våras och ändå ökat i vikt. Mått skit men inte förstått varför.
Kosten är ändras sen en månad tillbaka och tarmen läker förhoppningsvis som den ska. Väntar på att se vad som kommer att hända med kroppen. Än ingenting. Men babysteps - Rom byggdes inte på en dag och jag lär väl knappast få vara med om nåt viktras. Även om det känns som att det är det jag borde haft.
Juridik & Ekonomi Jag har ingen budget, men har ändå lite grejer för mig för att tänka ekonomiskt. Spar exempelvis x-antal kronor per månad som går direkt...
Hundavel & Ras Fick samma tanke.
Spinner vidare;
Har nog själv inte förstått hurpass mycket jakt de har i sig och nu dyker de upp (säkret varit innan...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.