Sv: Tråd för unghästar födda 2008! =)
Tack! Din lilla fläckiga var väldigt fin den med!
Jag har haft honom sen han var 7månader(dec), så vi har haft gott om tid ihop, och det har gått upp och ner, periodvis har han vart väldigt skygg, men nu känns det som om han har blivit tryggare.
Han är väldigt kontaktsökande och vill gärna vara med och se vad som händer, även om han gärna gömmer sig bakom matte!
Visst är det kul med lättlärda hästar, just unga hästar är väldigt kul att jobba med!
golden_tinka: Men så fin han är!
Hur länge har du hållt på med honom då? Tycker ni har kommit ganska långt, allihopa!
Jag har inte bråttom med att lära henne saker, men jag tycker att min är väldigt lättlärd.
Det är visserligen min första unghäst och jag har som sagt bara haft henne i en vecka så.. skenet kan bedra
Tack! Din lilla fläckiga var väldigt fin den med!
Jag har haft honom sen han var 7månader(dec), så vi har haft gott om tid ihop, och det har gått upp och ner, periodvis har han vart väldigt skygg, men nu känns det som om han har blivit tryggare.
Han är väldigt kontaktsökande och vill gärna vara med och se vad som händer, även om han gärna gömmer sig bakom matte!
Visst är det kul med lättlärda hästar, just unga hästar är väldigt kul att jobba med!