Sådär rent spontant så känns det som om man levt väldigt skyddat om man anser att gemensamma toaletter är "omänskligt"
... och har väldigt många toaletter i sitt hem. En får ju utgå ifrån att det finns kvinnor i hushållet också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sådär rent spontant så känns det som om man levt väldigt skyddat om man anser att gemensamma toaletter är "omänskligt"
Det är därför jag aldrig kommer bli sambo. Har ju bara en toalett... och har väldigt många toaletter i sitt hem. En får ju utgå ifrån att det finns kvinnor i hushållet också
Hm du kanske kan köpa en potta att ha om du skulle få gäster av annat kön än ditt?Det är därför jag aldrig kommer bli sambo. Har ju bara en toalett
Känner att om jag ska välja mellan att använda en potta i hallen eller en delad toalett så faller valet kanske inte på pottan...Hm du kanske kan köpa en potta att ha om du skulle få gäster av annat kön än ditt?
Smart!Hm du kanske kan köpa en potta att ha om du skulle få gäster av annat kön än ditt?
tsk tsk, .Känner att om jag ska välja mellan att använda en potta i hallen eller en delad toalett så faller valet kanske inte på pottan...
Haken är förstås att du inte kan använda rummet eller arean som han använde den i sedan. Så det är bäst du ber honom gå utanför trädgården.Smart!
Oh no jag är sambo, och vi har bara en toalett. Borde jag skriva till amnesty och fråga om de är villiga att donera pengar till ett bygge av en till toalett, då vi lever under omänskliga förhållanden..?Det är därför jag aldrig kommer bli sambo. Har ju bara en toalett
Oh no jag är sambo, och vi har bara en toalett. Borde jag skriva till amnesty och fråga om de är villiga att donera pengar till ett bygge av en till toalett, då vi lever under omänskliga förhållanden..?
Det känns ju ändå väldigt tryggt det här med den ryska folkomröstningen. Resultatet blir säkert precis rätt.Jag tänker att du får skriva till Ryska Federationen så kommer de och genomför en folkomröstning om huruvida ni vill uppgå i den stora toalett-gemenskapen, och sedan får ni varsitt* utedass på det sätt som väldigt många ryssar har.
* Jag misstänker starkt att det där "varsitt" är mer vanligt i Lavrovs kretsar än för en ryss i gemen
Eller så får han inte komma in alls.Haken är förstås att du inte kan använda rummet eller arean som han använde den i sedan. Så det är bäst du ber honom gå utanför trädgården.
För mig skulle det vara enkelt. I mitt minimala hus finns två toaletter. I gästhuset en. Plus ett utedass med två hålDet är därför jag aldrig kommer bli sambo. Har ju bara en toalett
För mig skulle det vara enkelt. I mitt minimala hus finns två toaletter. I gästhuset en. Plus ett utedass med två hål
Jag har också tvåhålsutedass
Edit: Men bara en toa inne... betyder det att jag måste göra slut med särbon?! Han lär inte finna sig i att bli utvisad till dasset!
Äsch, det var inget!