Tråd för random bilder med roliga texter.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skansenakvariet har inspirerat många på senaste tiden. 🤣🐍

EB73BC6D-FB42-4E56-88FF-2DB941CC425B.webp
 
Den andra kommentaren är kanske inte en sådan överlevare om zombisar kommer så den kunde inte räkna ut det? Vi andra, tja, nästan vem som helst vet ju vid det här laget- tydligen också den som dödade zombisen- att man dödar dem genom att pajja hjärnan!

:D
Jamen ungefär!
Jag tycker hen låter som en hopplös romantiker på något vis, men vet inte riktigt varför. "Åh, men vad är väl en bal på slottet? Hur dog den här människan som har en kniv genom hjärnan? Undrar vilket stjärntecken hen hade? Livet är ett mysterium! Åh, en zombie, hur ska jag klara mig nu?"
 
Jamen ungefär!
Jag tycker hen låter som en hopplös romantiker på något vis, men vet inte riktigt varför. "Åh, men vad är väl en bal på slottet? Hur dog den här människan som har en kniv genom hjärnan? Undrar vilket stjärntecken hen hade? Livet är ett mysterium! Åh, en zombie, hur ska jag klara mig nu?"
Och där garvade jag högt rakt ut och väckte hunden! :rofl:
 
  • Haha
Reactions: Sel
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Tänkte det vore kul med en sån här tråd också! :D (Skriv gärna ungefär hur långt klippet är så om man inte vill kolla långa klipp kan...
Svar
1
· Visningar
577
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Jag vet att det finns trådar på ämnet men jag vill ändå ha en till. Mitt hår är alltid torrt och tråkigt. Jag använder schampokakor och...
Svar
11
· Visningar
420
Senast: Dimmoln
·
Mat Vad är det med det här med ananas på pizza? Jag är med på en engelskspråkig discord kanal och där kommer det upp minst en gång i månaden...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
3 633
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp