Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ot men de där maskinerna är verkligen något som skulle kunna hemsöka mina mardrömmar
Och inte är det lönt att prata med honom heller...
Min första tanke var att det var en zombie från The Walking dead....
Till och med det är ju klokare än den andra kommentaren i bilden.Min första tanke var att det var en zombie från The Walking dead....
Den andra kommentaren är kanske inte en sådan överlevare om zombisar kommer så den kunde inte räkna ut det? Vi andra, tja, nästan vem som helst vet ju vid det här laget- tydligen också den som dödade zombisen- att man dödar dem genom att pajja hjärnan!Till och med det är ju klokare än den andra kommentaren i bilden.
Jamen ungefär!Den andra kommentaren är kanske inte en sådan överlevare om zombisar kommer så den kunde inte räkna ut det? Vi andra, tja, nästan vem som helst vet ju vid det här laget- tydligen också den som dödade zombisen- att man dödar dem genom att pajja hjärnan!
Och där garvade jag högt rakt ut och väckte hunden!Jamen ungefär!
Jag tycker hen låter som en hopplös romantiker på något vis, men vet inte riktigt varför. "Åh, men vad är väl en bal på slottet? Hur dog den här människan som har en kniv genom hjärnan? Undrar vilket stjärntecken hen hade? Livet är ett mysterium! Åh, en zombie, hur ska jag klara mig nu?"