Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I den ingår väl inte alla delar?Som att snickra möbler från rent trävirke?
Borde vara en sådan kaka man ska ge. Äkta platt paket.
Jag fastnade också på andra saker än poängen med bilden
Första jag tänkte var att vänta här nu, det här kan väl inte stämma. 1080i måste vara fel.
Det borde ju antingen vara dubbelt så många (2160) i:n eller bara hälften (540) i:n uppdelat på 2 delar (beroende på hur man ser det) för att det ska bli "rätt". Då utgår jag från att det verkligen är 1080i på bilden då. Har inte kontrollräknat.
Men förlorar nog lite av poängen med bilden då...
Jag fastnade också på andra saker än poängen med bilden
Jag funderade på hur man gör för att vara säker på att det är just 1080 i:n och så vidare, eftersom man inte precis räknar sådana tal - och efter lite funderande kom fram till att det ju bara borde vara att skriva en massa i:n, och sedan markera stycket och kolla hur många tecken långt stycket är, och rätta till det tills det blir rätt.
Vilket kanske inte helt var meningen med bilden
Det kan ligga något i det du säger (i mitt fall är jag ingenjör i grunden, så jag kan skylla på att det är därför jag direkt började tänka på "hur gör man det här på ett korrekt sätt" )"Skönt" att höra att det inte bara var jag.
Är nog lite yrkesskada som fick mig att fundera hur det egentligen blir just i det här fallet.