Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Cenny från början, uttalat med s-ljud.Men vad heter karln då?
Cenny.Men vad heter karln då?
Cenny från början, uttalat med s-ljud.
Jag kan iofs se problemet med att stava sitt namn annorlunda mot vad som är den officiella stavningen i folkbokföringen. Ett syskon till mig har inte sitt första namn som tilltalsnamn och det skapar titt som tätt problem för hen. Så att det blir krångligt med annan stavning är bara logiskt i min värld.Cenny.
Däremot förstår jag inte vad som är helvetet med att skriva sitt namn på ett annat sätt än föräldrarna valde?
Det har min mamma också gjort i minst 50 år. Men hon vet ju vad som står i folkbokföringen och kan göra valet att ändra där men låter det ändå vara som förr av ren vana. Kör en fast i formaliteter kan en alltid ändra senare eller skriva den formella versionen där det krävs...
My T Butt tänkte något helt annat spår,.Jag kan iofs se problemet med att stava sitt namn annorlunda mot vad som är den officiella stavningen i folkbokföringen. Ett syskon till mig har inte sitt första namn som tilltalsnamn och det skapar titt som tätt problem för hen. Så att det blir krångligt med annan stavning är bara logiskt i min värld.
Och Cenny förstår jag att han ändrade till Kenny.
Måste vara en ehnörningsplanta.
Vad är det roliga med detta?