TR - klädsel

Sahara

Trådstartare
Har läst TR men har inte riktigt fått klart för mig vad det gäller ang klädsel på lokal hopptävling på häst numera?
Kanske någon kan hjälpa mig?

Sv: TR - klädsel

tror, att det räcker med ljus krage, dvs skjorta ej nödvändigt,man kan ha poloträja. kavaj måste du inte ha utan klubbtröja/jacka går bra bara det inte är huva. ridbyxor trör jag inte heller spelar roll. vita eller ljusa är att föredra men mnga kommer i mörka med. skor medklack och chaps utan fransr kan du ha om du inte vill ha stövlar. och hjälms såklart. väst om man är 18åreller yngre.

Liknande trådar

Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 017
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har aldrig startat nån dagbokstråd här innan. Men det här är för tungt att bära ensam, och jag vill inte lägga hela tyngden på min...
2
Svar
31
· Visningar
2 122
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 419
Senast: hhere
·
Övr. Katt Hejsan! Har försökt hitta själv, men skriver ut här för lite hjälp och tips från andra kattälskare som kanske har bra koll! Jag söker...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
4 886
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Autistisk bror
  • Hemmasittare