TR IV mom 496 någon

F

*fia*

hejsan tänkte bara höra vad TR IV mom 496 =?

Hittar inte mitt tr å funderar på om jag kan anmäla mej, är en hunting på borås, någon vänlig som kan hjälpa en, sökte på bukefalos men hittade bara alla andra moment :S

Kanske va för trött! hihi tacksam för hjälp iaf :)

Sv: TR IV mom 496 någon

Vad är det egentligen du undrar över? :confused:

Vill du bara ha ett TR-citat eller är du ute efter hjälp med tolkning av momentet?

Sv: TR IV mom 496 någon

Vad är det egentligen du undrar över? :confused:

Vill du bara ha ett TR-citat eller är du ute efter hjälp med tolkning av momentet?

jag vill veta vad just de momentet e å vad man måste ha osv, har för mej att man ska ha terängkort för att hoppa.

har bara terängtränat 2 ggr så tänkte detta skulle vara lagom att börja med.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 996
Senast: Cattis_E
·
Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över...
2
Svar
33
· Visningar
8 775
F
Avel ja då va de dax, jag har äntligen bestämt mej, nu blir de en betäckning för mitt sto till våren. Men tankarna snurrar, kunde inte...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
8 679
Senast: QuickStar
·
D
Övr. Hund Jag har ingen erfarenhet av valpar under 8 veckor. En liten snabb sammanfattning hur de ligger till: Min tik fick...
Svar
10
· Visningar
1 640
Senast: donna82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Storlek röd Kong?
  • Liten fodertunna?