Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker det är rätt förolämpande för dyslektiker att skylla skrikande och svärord på dyslexi. Caps lock är såvitt jag vet inte kopplad till dyslexi heller.SIIIIIItt fan inte där å tro att du vet något om någon för jag ska förklara dej för dej att de finns folk men sjukdommar som heter dyselexi å ordblindhet tex å jag är en av dem som får kämpa med att få de rätt i läsning å skrivning.
Jag tycker det är rätt förolämpande för dyslektiker att skylla skrikande och svärord på dyslexi. Caps lock är såvitt jag vet inte kopplad till dyslexi heller.
Dessutom äger man inte en tråd bara för att man startat den.
Lite OT men vet du varför han inte tävlat så mycket de senaste åren?
Finns knappt några resultat på han de senaste åren.. Jag är fruktansvärt sugen på att betäcka med han men blir så klart lite nyfiken.
De avkommor jag sett/hört om efter Business har varit/förväntats bli ca 165cm några något större men då också haft större mammor..
Mina ston är 162, 164 och 173 så han borde passa bra till de förstnämnda..
jag bad inte om att folk skulle säga vilken hingst som passa mitt sto bäst.
Jag skulle aldrig korsa halvblod med arab. Däremot kan man lägga en ridponny på en arab, för de är närmare i sättet om man säger. Stor skillnad på ridponny + arab och halvblod + arab.
Har läst hela tråden noga, här kommer mina reflektioner.
QE är 161 cm så han går ju definitivt bort.
jag har inte sagt att jag vill att alla ska hålla med mej DÄRIMOT bad jag just om råd om dom hingstarna som jag har valt. just i samråd med min mkt kunniga vän valde jag ut dessa ur hennes hingst katalog.
DOM som inte tycker dom skall passa behöver la inte skriva för de va ju inte det jag bad om
DET jag bad om va info om hingstarna, inte om alla tyckte att just den hingsten skulle passa för jag tror inte att alla på denna sidan skulle kunna komma överens om en enda hingst som skulle passa mej just för att alla tycker olika.,
Jag blir arg å mest besviken för jag ville ha info om dom hingstarna.
INGET annat, jag bad inte om att folk skulle säga vilken hingst som passa mitt sto bäst.
jag tackar dom som gett mej info å som upplyst mej om negativa saker hos dom hingstarna jag frågat om.
för det va ju just det jag ville, inget annat.
förstår inte varför de skulle vara så svårt.
Tyck va ni vill men syftet med denna tråd va just att få info om hingstarna inget annat vet att folk e kunniga å säkert hållt på med detta flera år men jag ville faktiskt inte ha info om andra hingstar det enda jag bad om va info om dessa hingstar inget mer