Sv: Hingst hjälp, ska betäcka för första gången
mm det är presis sånna här svar man vill ha när man ber om hjälp ja,
det enda jag frågade om va vad folk viste om dom hingstarna skrev men eftersom ämnet spårade ut en aning letade jag info själv..
Eftersom jag viste att hon va angloarab, men inte viste varför hon va det då jag aldrig ägt någon angloarab, alla spårade in vaför hon va det i stammen å så handla hela tråden helt plötsligt om varför hon va det ist för info om det jag sökte.
Sen blir jag förfrågad om jag verkligen ska välja någon av dessa hingstar, tar å tänker om efter all info jag hittat å beslutar mej å ta nått yngre som passar bra in på det jag söker.
Bra tecknik i hoppning, fina gångarter fin teckning.
Har aldrig hört att hon har veka kotor ingen som någonsin sagt det, men iof har jag inte ställt ut henne då jag inte velat att hon ska hoppa såppas högt när hon va yngre,
Därimot har jag beslutat att ställa ut henne i sommar då jag hittade på internet att de va nära mej osv, så vi får vell s evad dom säger...
SÅ NU kan ni hålla er till ämnet, jag har bestämt mej så är det.
DET blir den hingsten, satt med kompisens hingst katalog igår men nej de va inget jag föll för direkt.
SÅ NU VILL JAG VETA MER OM
NIVEAU
Resten ber jag er låta bli, har bett er innan men alltså ni pajar ju tråden, har ni problem med mitt tänkande håll de till er själva inte i min tråd för jag gör ju som jag vill ändå även om ni inte tycker jag ska ta denna hingst så det är inget jag behöver upplysas om.
SÅ hon e anglo arab
resten av diskusionerna VILL JAG INTE att ni tar i min tråd,
så nu ber jag er HÅLL er till ÄMNET OM DEN HINGSTEN jag söker info om.
väldigt tråkigt att de alltid ska spåra ut på buke, trodde denna tråd skulle vara seriös å att jag skulle få hjlp för en gång skull vill inte bli uppläxad om jag e mogen lr vilka val jag gör.
SÅ SNÄLLLLLLLLAA jag söker info om den hingsten jag valt INGET ANNAT annars får jag lämna denna tråden å söka vidare sj, jag bad om hjälp här å mestadels info för jag inte har betäckt innan!