Sv: Totilas egna buketråd
Har för mig att Rath har Bretton Woods
Har för mig att Rath har Bretton Woods
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här finns lite förskt (?) att läsa http://www.dressage-news.com/?p=20886. För Totilas siktar de tydligen på 2016.Är det skadan på bocken som visat sig vara allvarlig eller är det någon ny skada du menar? Ang "bockskadan" är det väldigt olika besked (liksom huruvida Toto ska verka i avel eller ej) från ryttaren och från PS. Enl PS ska hästen kunna tävlas och enl ryttaren mer tveksamt.
MAR har även Bretton Woods, Fürst Romancier och Don Fredric. Alla tre extremt talangfulla!
Visst rids hästen på bilden nedan av samme ryttare? Bilden visar inte en glad och nöjd häst. Många, även forskare, anser att denna typ av ridning innebär djurplågeri.delvis kl......fast visst tror jag att betäckning sliter mer...
Men så tycker jag att Gal sa ngt enastående när han intervjuades om T när de fortfarande var ett par, då när han sa att med en sådan häst behöver man inte träna något alls. All ridning syftar till att få hästen glad och nöjd med sig själv. T kan alla rörelser och gör de bra... Och så lyste det om hela karln så att han kunde lysa upp en hel stad!
Det borde vara målet med allas ridning- få hästen glad och nöjd!