Totalt förändrad häst

Sv: Totalt förändrad häst

besök 1: sprutad i tre ben (tror jag, har ju väldigt luddiga minnen från den dagen), kiropraktik, fick Finadyne utskrivet som han käkade i sex eller sju dar, han åt en rätt kraftig dos om dagen..., klarade magen till mattes lättnad

besök 2: sprutad i bak, kiropraktik, promenad i nio dar, uppsutten skritt fram till

besök 3: inga sprutor, fått ny papperslapp med ett igångsättningsschema som löper över nio veckor, ingen kiropraktik då kiropraktorn var ledig, ska försöka få en tid med honom nästa helg

besök 4: har inte varit, ska tillbaka om en månad

Liknande trådar

Ridning Hur hanterar ni sådant? Jag har ändå varit ryttare i snart femton år, och har ridit många olika typer av hästar. Stött på en ganska...
Svar
4
· Visningar
1 450
Senast: MattiZ
·
Hästvård Detta kommer bli ett långt inlägg men jag behöver verkligen bolla tankar med Er och höra Era åsikter om min och min hästs situation... 2 3
Svar
44
· Visningar
6 087
Senast: Magica
·
Hästvård Alternativen börjar ta slut. Hästen har varit halt i nio veckor nu. Veterinären är rådvill, jag likaså. Så snälla Bukefalister, kom med... 2
Svar
27
· Visningar
4 970
Senast: lillcrim
·
Hästvård Tillbringade hela dagen på Ultuna igår med kompisens äldre islandsvalack som blivit mycket dålig, skulle vara kul att höra era tankar... 2 3
Svar
47
· Visningar
5 538
Senast: skuggi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Uppdateringstråd #2
  • Hull..?