Torsdagshoppning i Laxå!

cactuspower

Trådstartare
Är det någon som ska dit i kväll? :)
Jag får väll lov att vara funktionär som vanligt.. :smirk:
Hehe, om kusen står inne när det drar i gång (beroende på vädret)
så är det damen som står i uteboxen närmast ridbanan om ni undrar.
Hon brukar stå med huvudet och kika ut mot banan, hon tycker det är så intressant och stå och kolla vad alla håller på med där ute. :p

Sv: Torsdagshoppning i Laxå!

Nepps ja ska inte dit ikväll,, men nästa helg kanske ja ska de!!:D

Aha, på den dära valborgs/första maj hoppningen m.a.o? :)

Ska du dit på häst eller ponny? Vad heter du då? Vad har du för häst?
Startar i vilka klasser då? På ponny ska jag hjälpa en tjej som rider en kat. B
i LD och LC. :p Och resten av lördagen samt söndagen ska jag hjälpa till.

Och om du ska dit till häst måste du naturligtvis hålla koll på min lill snutta :love: som Kanske ska vara med och hoppa då. http://community.webshots.com/user/landora01 (fuxen...)

Jag ska dit! Då får du se mig och Chili äga på tävlingsbanorna igen!! Fast vi ska fjuta och hoppa LD och LC bara :crazy:

Jag ska dit med min lilla ponny Anteya på valborgshoppningen.. blir LD o LC.. :)
Första tävlingen vet ni, ni kan ju spana efter en polsk arab, Max. C ponny, avbl. skimmel..
fast hon ser mer ut som en flugskimmel.. hih! :)

Senast ändrad av en moderator:

Jag antar att jag ska dit på Valborg med, hjälpa en tjej som hoppar LC/LB med D-ponny. Min ponny blir hemma eftersom hon inte är fräsch.. :(

nää, tyvärr, jag kan inte tävla imorgon... fick ingen hovslagare innan helgen men ni får nog se nåt av mig o anteya ändå! :P
heh, nej men jag tror ingen bryr sig...

Vad synd att du inte fick tag i hovslagare, men alltså skulle tävla ändå - eller??

De håller (vid klockan tio i tio, som den är nu) fortfarnade på att förbereda inför morgondagen. Själv kom jag alldeles nyss hem (bor "granne" med stallet.)

Nej nej, men det kommer nog flera tävlingar..
Kan ju inte tävla henne utan skor, eller kan väl men inte så sugen på det..
Måste bara fråga, heter du möjligtvis Lisa?! :P hehe
tänkte på namnet,, cactus du vet :p

Liknande trådar

Hundhälsa Jaa, jag igen… Otur som få har vi nu… Började med hornhinneskada, vid tredje återbesöket som var i torsdags så hade vi hornhinneskada...
Svar
9
· Visningar
3 489
Senast: Fibusen
·
Kropp & Själ Postar här på buke för att se om det finns någon med sjukdomen eller som känner till den. Jag söker men ljus och lykta för att få hjälp...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
28 969
Senast: lewellyn
·
Hästmänniskan Jag vet inte riktigt vad jag vill med den här tråden.. mest skriva av mig lite och se vad ni andra säger, kanske någon mer som råkat ut...
Svar
14
· Visningar
3 760
Senast: EmblaAsk
·
Ekonomi & Juridik vill bara skriva av mig lite.. känner mig rätt besviken men samtidigt lite lättad.. Har kollat runt efter häst ett tag men har inte...
2 3
Svar
45
· Visningar
8 170

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Pusseltråden
  • Positiva tråden del 2

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat