Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ja torra ben är ju positivt,utan gallor osv och trodde först det var menat så,men på henne var det lite negativt.
Tänkte att det kanske är för lite vätska osv i knäet,så att "mekanismen" inte funkar lika bra.(torrt i maskineriet typ!)
Kanske bäst att du frågar den som behandlat din häst vad hon menade att det var för fel rent anatomiskt. Så ställer säkert folket här upp och kommenterar.
mvh
Lejonelle
Hundträning I morgon ska jag hämta ett löpband till hundarna. Jag får hjälp att bära det till bilen och kan nog krångla in det i lägenheten själv då...
Ekonomi & Juridik En trav och galopp försäkringen är inte nära av vad en A1 vetvård kostar. Ska betala 3'165 kr nästa månad och är 1 år för 2 hästar (XX...
Foder & Strö Jag ger min Brogarden optimal 5 - slim and healthy som godis. Väääldigt gott enligt luddörat. Dock 6% socker och 6% stärkelse.
Det står...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.