Tornerspelskalender?

Tigertofflan

Trådstartare
Finns det något sätt att se en kalender eller liknande för när och var tornerspel anordnas?
Vad jag förstått finns de flesta sällskap uppåt landet, men jag är nyfiken på uppvisningar i malmö/skåne.
Någon som vet? :)

Sv: Tornerspelskalender?

Finns det något sätt att se en kalender eller liknande för när och var tornerspel anordnas?
Vad jag förstått finns de flesta sällskap uppåt landet, men jag är nyfiken på uppvisningar i malmö/skåne.
Någon som vet? :)

Kan tipsa om den här kalendern med alla möjliga medeltida evenemang (även tornerspel, klicka in på medeltidsevenemang 2008).
Vill du ha tips om tornerspel i Skåne kan det vara all ide att kolla in Modulus kalendarium.
Vet inte hurvida Skånska björnen har det med tornerspel nu för tiden?

/Rigel

Sv: Tornerspelskalender?

Jag letade också efter Skånska Björnen men deras sida var under uppdatering så det gav inte så mycket.

Tack för länkarna!

Liknande trådar

Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en...
2
Svar
29
· Visningar
2 050
Senast: iNHALE
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
1 019
Senast: Kirre
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 605
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
5 007
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar