Torihästar?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare MysticDream
  • Startdatum Startdatum
M

MysticDream

vad det inte ngn här som hade en torihäst samt en hemsida om rasen? Jag älskar dessa bamsar men det verkar svårt att hitta några till salu!! Hittar ingenting på nätet...ngn som vet ngn hemsida lr liknande?

Stall Dragonen i Göteborg (de som kör med hästarna inne i stan vid bröllop, jul osv) säljer ju hästar lite då och då. Prata med ägaren där!

Hörde av en känd veterinär i Göteborg idag "Ja en såndär Torihäst skulle man ha, jävligt fina!" :D

Jaa! En utmärkt veterinär :D
Vi har bl.a en torihäst på ridskolan också, Lummi, född 1991 e.Lazer u. Mummi.. nåt sånt.. morfar Maru, :smirk:
Hon är underbar! :love: Skötte henne ett år innan jag hittade min arabizflicka som jag sköter/rider nu på ett annat ställe.. :love: :love:

men en tori ska jag ha sen i framtiden! :)
(Oj, här berättar jag mitt livs historia! :o)

Liknande trådar

Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
510
Senast: Nikan
·
Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
691
Senast: Åsa A
·
Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
854
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
4 028
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?