Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Toppad årsdebut: Anna och Qutie leder inför avgörandet
Anna Freskgård och Box Qutie är kvar i den trestjärniga täten efter dagens helt prickfria terräng i Strzegom.
– Det kändes väldigt lätt för henne där ute idag, ingen tvekan någonstans, säger Anna. ...
[prbreak][/prbreak]
Källa / Läs mer: https://www.tidningenridsport.se/anna-och-qutie-leder-infor-avgorandet/
Hästnyheter
Det är fälttävlan som gäller i Strzegom i helgen. Anna Freskgård fortsätter att visa formen och inledde med en ledardressyr på Box Qutie...
Hästnyheter
En plats på övre tredjedelen av resultatlistan. Så långt kan Anna Freskgård sträcka sig vad gäller målsättningen i EM. – Jag vill annars...
Hundavel & Ras Jag har en kollega som har en. Köpt som ren sällskaps/familjehund och verkar passa för det. Den följer med pappan på joggingturer. De...
Hästmänniskan Vadå varför? För att man behöver avlastning av någon en längre period kanske. Varför vill man vara medryttare kan jag lika gärna fråga...