JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Superstart av Anna Freskgård – leder trestjärniga klassen
Moderator
Hästnyheter
Fälttävlansryttaren Anna Freskgård vann den trestjärniga klassen i Strzegom, Polen, på EM-hästen Box Qutie.
Hästnyheter
Anna Freskgård och Box Qutie är kvar i den trestjärniga täten efter dagens helt prickfria terräng i Strzegom.
– Det kändes väldigt lätt...
Hästnyheter
Anna Freskgård och Box Qutie blev trea i franska Saumurs långa trestjärniga klass på söndagen. Även i polska Baborowko blev det svenska...
Hästnyheter
Nu har Anna Freskgård två VM-kvalade hästar. I helgens tävlingar i Portugal kvalade Fly Away genom att bli femma i en lång trestjärnig...
Guldfasanerna
Övr. Djur Det är alltså inte så allvarligt. Han landar på mitt huvud, pickar ett par gånger och jag smyger in handen under så att han kliver upp...
Sel
19 minuter sedan
Svar: 1 467
Visningar: 126 244
Djur
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Hur mycket hål i huvudet krävs det för att man skulle betala 58 mille för en blandning ovtjarka/varg? :crazy:
Och varför skulle man ens...
Mia_R
57 minuter sedan
Svar: 1 813
Visningar: 175 963
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Gick in i huset som att hon bott här jämt, och fortsatte direkt på matthörnet som hennes halvsyster påbörjat😅
AraSlei
Idag kl 21:37
Svar: 743
Visningar: 52 371
Hund
Frågor om problem bakknä
Hästvård Har inte läst hela tråden men vill bara flika in att ni inte måste göra om allt igen om du byter klinik. Be om alla journaler och...
Emuliiaa
4 minuter sedan
Svar: 25
Visningar: 1 899
Vård
Uppfödning Portugal
Avel Ja.. när jag sa att jag hade sålt menar jag mer att jag hade gjort mig av med hästen på ett eller annat sätt. Det är inte värt att sätta...
Krystalline
5 minuter sedan
Svar: 24
Visningar: 1 095
Avel