Gumman

Trådstartare
Nu har damen åkt på halsinfektion igen. Hon gjorde det ifjol också och det är så himla billigt med veterinärer och antibiotika. Speciellt om dom fått resistenta bakterier också. Som tur är så är tiken försäkrad, så hon kommer att få sina tonsiller opererade när hon är bättre den här gången. Tyvärr har inte ekonomin varit det bästa sen jag blev arbetslös och förra året. Nu får man se till att lägga undan för att spara till självrisken på försäkringen...

Sv: Tonsillit

Trist att hon ska råka ut för det där eländet med jämna mellanrum och bra att de ska plockas ut :)

Liknande trådar

Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 506
Senast: Sel
·
Hundhälsa Hej! Jag tidigare skrivit om min valp som har juvenil vaginit. Hon får återkommande urinvägsinfektioner pga detta. Hon är behandlad med...
Svar
16
· Visningar
3 497
Senast: dobbis
·
Hästvård Min 12-årige Irish Cob valack fick kolik söndag kväll. Igen. Han fick kolik tre gånger förra hösten (stod uppstallad i Frankrike) -...
Svar
5
· Visningar
3 010
Senast: Egonson_
·
Hundhälsa Jag behöver råd, och eftersom jag inte har någon annan att rådfråga, vänder jag tillbaka till min ungdoms forum ... Det här blinr långt...
Svar
6
· Visningar
2 271

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka