tomtedräkt

SiZo

Trådstartare
hejsan!
jag undrar om någon vet vart man kan köpa en tomtedräkt till hunden? det ska vara med en bra luva som sitter fast på något sätt!
jag sydde en gång en jätte söt luva.. men den är borta...

jag har nyss klippt henne (ho är blandning mellan pudel och pappilon) och hon tycker det är lite kallt!

blir jätte glad för svar!

Sv: tomtedräkt

För att få tag på en tomtedräkt lite snabbare kanske man kan kolla på tex. rusta, ÖB, jula eller nått liknade:) fast bättre kvalitet så kanske du borde kolla på vad de andra har skrivit

Liknande trådar

R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 260
Senast: Red_Chili
·
Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 229
Senast: Lillefrun
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 681
Senast: fixi
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
5 084
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka