Popcorn

Trådstartare
Nu i ett par års tid har jag satt ut en tomte vid julatid. Jag klädde en tomtedräkt med halm och sydde fast vantar och stövlar.

Men det är ju så svårt att kunna forma armar och ben som man vill ha det. Ett år lät jag tomten "klättra" uppför en mur och då var det ju inga problem.
Bara att binda fast.

Men i år hade jag tänkt att tomten skulle sitta på en gammal cykel. Men hur sjutton ska jag få honom att sitta där? Någon som har några förslag?
 
Sv: Tomte

Linda halmen med stängseltråd eller möjligen någon ståltråd som är ännu styvare, då kan du vika halmen dit du vill ha den.
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
33 884
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok (VARNING! Det här kommer att handla om mens. Ingående, detaljerat, närgånget och kladdigt. Är du det minsta känslig bör du sluta läsa...
2
Svar
33
· Visningar
8 129
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter mitt förra blogginlägg kom jag att tänka på det här med att jag var bra på att förtrycka mig själv under min uppväxt… Och då kom...
Svar
19
· Visningar
3 783
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kollade på väderprognosen. Hos mig på Östersjökustens fastland skulle det bli 30+, men tittade jag längre ut i skärgården på de...
Svar
10
· Visningar
1 876
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp