TheRedLightning
Trådstartare
Även "odramatiskt" är dramatiskt i min värld och ger mig sjuk ångest....@mandalaki gav ett förslag på hur du ska lägga upp det. Helt odramatiskt är vanligen bäst.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Även "odramatiskt" är dramatiskt i min värld och ger mig sjuk ångest....@mandalaki gav ett förslag på hur du ska lägga upp det. Helt odramatiskt är vanligen bäst.
Jo, men vilka är alternativen?Även "odramatiskt" är dramatiskt i min värld och ger mig sjuk ångest....
Allt är inte svart och vitt, det kanske är det för er, men det är inte så enkelt för mig och kommer aldrig bli det. Jag vågar inte själv och jag har ingen jag kan ta med mig som stöd. Det är inte så lätt.
Men vad tänker du är alternativet, om du inte vågar prata med någon? Hur ska problemet lösas?Allt är inte svart och vitt, det kanske är det för er, men det är inte så enkelt för mig och kommer aldrig bli det. Jag vågar inte själv och jag har ingen jag kan ta med mig som stöd. Det är inte så lätt.
Allt är inte svart och vitt, det kanske är det för er, men det är inte så enkelt för mig och kommer aldrig bli det. Jag vågar inte själv och jag har ingen jag kan ta med mig som stöd. Det är inte så lätt.
Har du någon som kan följa med dig?Det är just det där att "bara prata" är inte så bara i min värld, det är ungefär som att bestiga mount everest i ett svep. Jag klarar inte det själv och vet inte riktigt hur jag ska göra.
Kan man skicka ett meddelande till hyresvärd att man önskar staket/förlänging av häcken för att det springs på tomten och att man tycker det är obehagligt med tanke på att en tomt/trädgård inte är allemansrätt på?
Jag skulle hellre göra som Tara m.fl föreslår. Om hv då säger nåt kan du ta till flera argument om privatliv, hyrd tomt mm. Att det inte är allemansrätt är ju underförstått på en tomt tycker jag.Kan man skicka ett meddelande till hyresvärd att man önskar staket/förlänging av häcken för att det springs på tomten och att man tycker det är obehagligt med tanke på att en tomt/trädgård inte är allemansrätt på?
Jag hade förstås stavat mitt namn rätt förstås meeeen."Hej,
hoppas allt är bra i vårvädret.
Jag undrar om det finns någon möjlighet att sätta staket eller förlängning av häcken vid min tomt, ibland kan jag störas av att en del väljer att gena över min trädgård.
Hoppas att vi kan hitta någon bra lösning, det hade varit kanon!
Många hälsningar
RedHyugga"
Hade jag skrivit.
Jag hade förstås stavat mitt namn rätt förstås meeeen.
Jag är urkass på sånt här... känns som jag kommer dö...
Jag hade förstås stavat mitt namn rätt förstås meeeen.
Men igen då: vad är alternativet?Jag hade förstås stavat mitt namn rätt förstås meeeen.
Jo, precis det skrev du ju faktiskt: "Kan man skicka ett meddelande till hyresvärd att man önskar staket/förlänging av häcken för att det springs på tomten och att man tycker det är obehagligt med tanke på att en tomt/trädgård inte är allemansrätt på?"Ni kan vara lugna jag har inte skrivit någonstans att jag ska dra in rättigheter eller allemansrätten.