Ingår alltså hästarna i köpet av fastigheten?"Skånegård med hästar från 1861".
Och jag som trodde att vår häst född 1989 var gammal...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ingår alltså hästarna i köpet av fastigheten?"Skånegård med hästar från 1861".
Och jag som trodde att vår häst född 1989 var gammal...
Eller i hyran på 700 kr per natt! (det var på en stuguthyrningssida jag såg det) Vilket kap!Ingår alltså hästarna i köpet av fastigheten?
Jobbannons kanske oxå får vara med
"Tung trafiklärare"
Åh... Ett så tydligt exempel på hur grammatiken med flerledssammansättningar och fog-s fungerar. Mycket viktigt för betydelsen...Inte en annons, men en skylt på Coop. Det såldes mysiga tofflor av fårskinn i barnstorlekar, och nånstans gick det snett i tankearbetet för på skylten står det "BARNSKINNSTOFFLOR".
Har säljaren friskhetsintyg?Mamma Renrasig Shitzu❤ Pappa 50 Shitzu50 Lahapso (Slang )Så Valparna 75 Shitzu❤25 Lahapso (Slang ) Första Kullen 1 år 2 Månader Sedan Blev En Succé❤Nu September Sista Veckan Får Vi Hårbollarna igenDessa Raser Fäller inte HårVi Du duchar Våra 2 Ggr i Månaden / Våra Tvillingar är Allerkiker Men Dessa Går utmärkt❤Pma Mej Om Du Ni Vill Ha En Underbar Livskamrat Dessa Raser Lever Länge❤Vid Leverans Är Valparna Chippade / Alla Sprutor Även Tar Jag Kennel HostaFriskhetsintygAvmaskade .3 års Dolda Fel / påse Med Information / Mat Filt Foder Osv .
Någon mer som får småpanik på alla jäkla emojis?
Har säljaren friskhetsintyg?
Jag vet inte om jag hade fallit för det där precis...
Iallafall för kennelhostaHar säljaren friskhetsintyg?
De kanske satsade på att folk skulle komma och smaka konstverket.Ju ingen annons men på en restaurangs lunchmatsedel
'Krämig gräddsky'
Nog för att jag själv gör tankevurpor när jag skriver menyer ibland men den här jag inte ens jag lyckats med
Tunn och tjock på samma gång liksom
Ju ingen annons men på en restaurangs lunchmatsedel
'Krämig gräddsky'
Nog för att jag själv gör tankevurpor när jag skriver menyer ibland men den här jag inte ens jag lyckats med
Tunn och tjock på samma gång liksom
Jack russell blandning sökes, korthårig, ålder spelar ingen roll!