Töja ut skaft?

Sv: Töja ut skaft?

Kanske är enklast... Problemet är att jag knappt vet vart vi har nån skomakare.

Är det någon som vet om Soubirac är nån bra kvalite? Jag köpte dem på Tr*dera.

Har hittat Soubriac i flera olika modeller och flera olika prisklasser. Vanligast verkar vara de lite billigare, men har själv hittat ett par jag är sjukt sugen på, de kostar 5900:-

Sv: Töja ut skaft?

Är ett par Cavallo som jag har & jag önskar att de kunde bli ok. Älskar stövlarna & därför blir jag livrädd :cry: varje gång det känns som att jag ska behöva klippa upp dem för att komma ur.

Det där med blodförstoppning känner jag igen men den fasen har jag & mina kära stövlar passerat nu :laugh: & idag var det lite lättare att komma i :banana: nu är det bara steg 3 kvar, komma ur :) Ni får gärna hålla tummarna :D

En sak som jag testa & som fungerat rätt ok ( det har iaf inte blivit sämre ) är att proppa stövlarna fulla med handdukar. I botten torr handduk och där det behöver töjas ut blöt handduk & pressa, pressa och sedan låta stå över natten.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 229
Senast: Johanna1988
·
Utrustning Jag behöver VERKLIGEN nya ridstövlar, men har stora bekymmer med att hitta rätt. Jag behöver stövlar som är både långa, vida och stora i...
Svar
3
· Visningar
1 168
Senast: MiniLi
·
Utrustning Jag beställde hem ett par Opus High Rider från MH i veckan då de håller på att sälja ut den och några andra modeller till nedsattpris...
Svar
3
· Visningar
1 134
Senast: Fanny1012
·
Dressyr Någon som har lästat ut sina ridstövlar med dragkedja? Blev det bra? Hur mycket lästades de ut? Visa gärna bild :)! Själv har jag ett...
Svar
8
· Visningar
1 570
Senast: Saigon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka