Toaträna sin katt?

Sv: Toaträna sin katt?

Nej, men vadå? Det skulle ju inte fungera.....
Först och främst så skulle dom skotta ner massa sand i toaletten och det är ju verkligen inte bra!

Sen vette tusan om katten verkligen skulle sitta i mitten, troligen så skulle den försöka göra ifrån sig i den lilla sand man nu skulle spara.

Sen så skulle jag vara orolig över att dom skulle halka ner och inte ta sig upp. :crazy:

För det sista så skulle jag inte vilja ha en tolett med kattskit i ospolad när man kommer in i badrummet eller har gäster :crazy:

Sv: Toaträna sin katt?

:o Ojdå :o Här var det någon mer än jag som hittat den fantastiska uppfinningen. Men bukes sökmotor hittade den inte när jag letade innan jag startade min egen tråd i samma ämne :cool:

Men visst vore det himmelriket att slippa kattlådan, det är ju inte det roligaste som finns direkt att ha en sån framme..

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 375
Senast: Gabby_Ossi
·
Relationer Hej kära bukefalister! Nu vänder jag mig till er för att få hjälp och rådgivning i en situation som har växt fram den senaste tiden...
Svar
5
· Visningar
1 577
Senast: Malin_L
·
F
  • Låst
Hästmänniskan Hatar är kanske överdrivet, men jag gillar honom verkligen inte. Har haft honom i 3 månader och han trivs i stallet och med...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
39 561
Senast: scizofren
·
Katthälsa Varenda vår är det samma sak, lär sig aldrig folk? Förstod de inte förra sommaren att det blir en massa oönskade kattungar? En massa...
Svar
16
· Visningar
1 737
Senast: Wingates
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama